- miercuri, 16 aprilie 2008

Viata este o functie chimica

Noapte alba(si cafea cu lapte)..pentru ca nenea Pavlov scrie foarte fain..cautam aseara prin mormanele de carti,''unpic'' de informatie despre hormonii medulosuprarenali(subiect de colocviu la biochimie)..am gasit ce-mi trebuie(Descoperiri epocale in biochimie-colectia Cristal),dar mi-au picat in mana si cele doua volume ale lui I.P.Pavlov-Opere Alese(ed.Academiei Romane1951) Copertile ingalbenite si roase de ceva ani (tata o savura din plin in anii facutatii,a cumparat-o dintr-un anticariat din Timisoara) ascund o multime de date expuse savuros,o carte pe care cu greu o lasi din mana..nici nu se compara cu manualul de fiziologie si anatomie,pe care mi-e greu si sa-l tin in mana :D
''SUNT ADANC INTRISTAT DE A NU PUTEA FI IN ACEST MOMENT IN MIJLOCUL DUMNEAVOASTRA..TRAIM TIMPURI DEOSEBITE'' asa incepe..o excursie de 400(vol.1)+301(vol.2) pagini care ma face sa indragesc calea pe cale mi-am ales-o. (indrumata,subtil,foarte subtil,de tata )
Viata este o functie chimica..asa ca ,de ce sa ne plangem..o masinarie care functioneaza perfect(daca,vorba lui Hipocrat,recurgem la 3 medici: O DISPOZITIE VESELA, O FIRE CALMA SI O ALIMENTATIE SANATOASA ) ,formata din milioane si milioane de conexiuni si interconexiuni..
Ploua(de cateva zile) si sufla vantul si e friiig iar..nu am mai fost acasa demult,e atat de fain inflorit totul,azi noapte vine acasa copchilu' meu drag, vine vara si ce e mai important,am un chef aproape nebun de a citi si a asimila cat mai multa informatie...

* microbiologie-''Noi antibiotice obtinute pe cale biosintetica''
*biochimie- ''Hormonii glandelor suprarenale. Hormonii medulosuprarenali: adrenalina si noradrenalinai – structura, biosinteza, reglarea sintezei si secretiei, mecanismul de actiune, efecte metabolice. Hormonoizii. Determinarea adrenalinei in ser. Identificarea 17-cetosteroizilor in urina'' (adrenalinaaaaaaaaaa,iulia,adrenalinaaaa :D )
*enzimologie-''catalaza''
la astea ''lucrez'' acum,desi mai am timp pana prin preajma primelor zile din mai,dar acum am chef.

Niciun comentariu: