- miercuri, 23 aprilie 2008

Vacanta de primavara



din nou acasa,de data asta intr-un camp de lalele si papadii,si lilieci care stau sa infloreasca..

Am venit luni seara si m-a intampinat Matzucu de parca nu ne-am fi vazut de 1 an..in 2 mai implineste 8 ani (s-a nascut in anul in care a murit Zuby,primul meu caine)

Iarasi m-am simtit de parca m-as fi rupt in doua..in parcarea hotelului Napoca, am dat de un caine mare (mare mare mare) negru de mine si ne-am jucat vreo o jumate de ora pana a venit microbuzul. Vacanta 2 saptamani.. Clujul care imi era la inceput atat de strain..orasul in care nici lalelele nu mi se pareau la fel de frumoase ca acasa.. locul unde mi-e omuletul cu un pic de rosu, de care mi-e atat de dor :)

Iarasi a trecut ''cel mai fain'' sfarsit de saptamana,pentru ca totul e fain cand el e aproape.

in fine, din nou acasa.. unde prima noapte m-a intampinat cu o furtuna cu descarcari electrice, a doua cu grindina si descarcari electrice pe urma :D plus multe multe lalele(nu am vazut atatea niciodata), papadii, livada inflorita, miros de primavara si Phoenix care urmeaza sa aiba pisicute, pentru ca sigur nu ii vor mai incapea in burta mult timp :D
..si fiecare clipa in care ma gandesc la el..tot timpul si ''pisti tooot mai'' :)




























Niciun comentariu: