- marți, 17 iunie 2008

2008


Mi-e dor de furtuna aia pe care am vazut-o din Flowers, cu omuletii din geam, cand ma uitam la tine si nu puteam zice nimic, cand ma tineai de mana si imi spuneai sa nu imi fie frica..de revista aia pe care am fircalit-o amandoi cu baz-baz-uri, apoi am lasat-o acolo pe masa..de desenele pe care mi le-ai facut pe mana cand eu eram in tricou cu maneca scurta si toti ceilalti cu gecile de iarna inca :)
mi-e dor de straduta aia care duce spre ''shiocolataaa calda'' unde treceau doua trei ore de parca ar fi fost secunde, unde mai trageam un pic de timp sub copacul de la intrare(care cred ca era ceva tuia sau brad ca ajungeam acasa plina de ace in par :p )
..de statul la semafor la capatul strazii Memorandumului, unde speram sa se faca verde cat mai tarziu, sa mai stau putin langa tine, sa-ti spun de zeci de ori noapte buna si somn usor, inainte sa plec spre casa..
..de ''fastacitul'' din piata Cipariu, unde ne intalneam pe la 7,30-8, de doua ori pe saptamana, nu-mi pasa prea tare de intuneric, de somn sau de frig, pentru ca urma sa te vad..asa ca mergeam cu o jumate de ora mai repede sa fie sigur ca eu ajung inaintea ta..te cautam pe furis prin sala si te priveam de parca nu te-as fi vazut de mult. Si fiecare secunda in plus in vestiar mi se parea nesfarsita, mi se facea dor de tine si cand intrai doar sa te schimbi..
mi-e dor de de furtuna in care nu mai vroiam sa ies din casa, dar cand te-am auzit, am fugit la tine..
..de ''lasa-ma sa te puup'' ,de ''niiii ninge'', '' vine primavaraaa'', de ''tete'' ,''broasca verde'' ,de ''tuuu aia nu a fost shiocolata calda'' , ''da eu cand ma mai joooc'' , ''stiu ca n-am voieee'' :)
de diminetile in care ma trezeam langa tine si ma ascundeam in bratele tale sa nu aud alarma de la telefon :D Eram atat de fercita acolo. Imi aminteam de imbratisarea din tren, de plimbarea prin Hoia,(te tot intrebam unde e zorilor) de orele dinainte de anul nou, cand vroiam sa ramanem acolo sa dormim..
de corcodusul de pe strada ta, pe sub care am trecut si cand avea crengile pline de zapada, apoi inflorite si infrunzite, apoi cu bulinute verzi care urmau sa fie fructe.. de trandafirii de la poarta ta, de mau care te asteapta tot timpul in poarta, de alunecatul pana la usa cortului, de ploaia care se auzea picurand in jur, de cocosii care cantau dimineata (mi-ai zis ca doar ei canta, gainile nu)..
mi-e dor si sa trec pe locurile pe unde am umblat cu tine..
Mi-am amintit de senzatia pe care a lasat-o plecarea ta, cand ai fost la mine. De senzatia pe care o aveam de fiecare data cand ne desparteam..:) Cand m-ai condus la microbuz si urma sa plec la sm..mi-e atat de dor sa ma tii in brate.
mi-e dor de tine.

Un comentariu:

Elisei Miron spunea...

tuuu... de ce nu mai am cuvinte pe tastatura, cine mi l-a furat.. nu pot sa exprim ce simt cand trec prin locurile noastre, cand simt parfumul tau ramas p perna sau p tricou, nu pot sa ma exprim cand vad cum iti amintesti de detalii... detaliile ne fac fericiti si sper din tot sufletul sa ne bucuram de cat mai multe detalii. te iubesc si desi pare o fraza atat de comerciala o spun din tot sufletelu meu de tete somnoros >< si nu in ultimul rand \m/ , muuuulti \m/ hug tareee