- sâmbătă, 21 iunie 2008

zmeura,soare si crini..

Satu Mare, 29 grade, soare, zmeura, miros placut de tei, o multime de crini si trandafiri rosii, salcamul inflorit, iarba mai mare decat mine, cursurile de fiziologie animala pe care le tot car dupa mine, dare modificate de curentii de aer, lasate pe cer de avioanele care trec din cand in cand, un card de ratze salbatice intr-un ''v'' cu o codita mai lunga decat cealalta, matzu latra nervos , sirtaki toarce plictisit..sunt acasa :)
E prima data cand gandul la vacanta mare nu-mi trezeste atata bucurie si nerabdare ca in anii trecuti, cand credeam k libertatea asta va tine vesnic,c a vacantele mari sunt un drept de care oamenii se bucura toata viata..peste o saptamana ''vine vacanta'' , gata cu anul 2, gata cu diminetile somnoroase si cu alergatul dorului de casa pe coridoarele scolii..si si si.. ma temeam de perioada asta inca din primavara, cand numai gandul la cele 3 luni (chiar daca cu intreruperi) departe de clujul omuletului meu drag(nu la capatul lumii,dar totusi..departe..) ma faceau sa-mi fie frica de vara care urma..si care e aici,cu cele 29 de grade cu tot :)
Parca timpul trece prea repede, si prea incet cand ai vrea sa fuga..uneori sta pe loc sau dispare in ceata.. bla bla blaa.
...intre timp, eli a ajuns acasa de la Medias...
Maine ma duc inapoi la Cluj. E intuneric si totul pare atat de calm. Oare cati inaintea mea si-ar mai fi dorit sa opreasca timpul la 20 de ani...pentru ca apoi totul sa-si ia avant si sa se trezeasca unde nici nu si-au inchipuit. Visele sa ajunga lucruri obisnuite, iar lucrurile obisnuite sa devina vise..
Nu mi-e somn. Noapte buna puiucul meu drag.

Niciun comentariu: