- sâmbătă, 26 iulie 2008

26


Cu 9 luni in urma nici nu visam la tot ce se intampla de atunci zi de zi, datorita tie. Nu pot sa exprim ce simt cand imi amintesc de ziua in care te-am vazut prima data, aparand chiar in coltisorul de gara in care te asteptam eu..sunt prea putine cuvinte sa spun cat sunt de fericita chiar daca la inceput nu stiam ce e sentimentul ala fain pe care il aveam de fiecare data cand vedeam cate ceva ce imi aducea aminte de tine.. cand stiam ca e frig si ca tu esti pe undeva afara imi doream sa apar pe acolo cu o pereche de manusi, sau cu un fular de care oricum nu aveai nevoie, numai sa am motiv sa te vad. Dar nu am avut curaj. Cand ai spus ca pleci in Maroc as fi vrut sa am curaj sa imi iau ramas bun, inainte sa plece autocarul spre Budapesta. Eram pe strada Horea cand am vorbit la telefon. Spre Bucuresti am plecat abea pe la 1 jumate.. dar imi era frica sa pleci si sa ma vezi asa. Nici nu stiam ce ti-as fi putut spune. Nici la telefon nu am putut sa iti spun ca imi va fi dor de tine, ca o sa fie ciudat sa ma gandesc la tine si sa stiu cat de departe esti. Nici nu stiam ce simt si daca e normal sa simt asa, dar stiam ca nu as avea curajul sa iti spun ca eram '' :( '' ca pleci.
Nu este zi de care sa nu imi amintesc cu drag, de atunci.
Iti multumesc pentru ca fiecare frunzulita si picatura de ploaie imi aminteste de tine, ca ori de cate ori aud de Iasi, indiferent de context, retraiesc aceleasi emotii de cand te-am vazut prima data, ca esti atat de dragut cand esti fericit, si sunt atat de linistita cand iti aud respiratia langa mine, cand suna alarma la telefon si imi pui mainile la ureche, cand dau de umarul tau gol si rece, uitat afara de sub plapuma si spui ''nu-i bai'', ca imi spui primul neatza si noapte buna, indiferent de ora din zi sau din noapte, indiferent ca sunt langa tine, ca esti in austria sau ungaria, maroc sau sibiu, sau oriunde , ca imi zambesti si daca sunt ''shiufulita'' si somnoroasa, ca razi ataat de fain chiar si cand te chinui cu gadilatul, ca ma tii de mana, ca ai alergat cu mine la microbuz, ca dupa 4 ore de pedalat ai venit la mine si mai lasat sa te imbratisez, ca te uiti atat de fain, ca esti atat de scump cand dormi, ca spui ''nu-i bai'' , ca esti cu mine peste tot si tot timpul, ca te iubesc si ca pot sa iti spun ca te iubesc, ca pot sa te iau in brate si ca pot sa visez ca fug la tine si adorm ghemotoc in bratele tale..
Somn usor omulet drag.

Un comentariu:

teteeee spunea...

tuuuu eu dormeam si tu scriai atat de fain despre mine, despre noi :) iar eu ocupat fiind de orientare si gratare ici macar nu am remarcat blogul 26.
Iti multumesc pt ca m-ai primit langa tine si pt ceeace inseamna acum viata de zi cu zi pt mine. Nu este zi, nu este ora, nu cred ca este minut in care tu sa nu fii in mintea mea, chiar si atunci cand sunt concentrat la altceva, la ceva trecator, tu stai cuminte undeva intr-un coltzishor al mintii mele si te uiti la ce fac eu si atunci cand poate ma enervez sau ma stresez vii si-mi zici: "peste 100 de ani nu va mai conta..." si-atunci te iau in brate si te strang tare tare fiindca esti ingerasul meu pazitor pe care il iubesc tare tare cu atat mai mult cu cat stiu ca putini oameni au un ingerash pazitor. As face tot ce pot ca sa te vad fericita si-mi place cand esti asa si stiu ca si tie iti place sa ma vezi fericit dar sa stii ca inimuca mea e fericita chiar si atunci cand buzele stau asa :( sau asa :| . aia e doar o stare de suprafata cauzata de cu totu alte energii si sunt trecatoare.
Iti multumesc pt ce a ajuns sa insemne cifra 26 la care nu am fost atent de la inceput si nu doar pt cifra ci pt tot: pt toate masinile cu numar de SM, pt toate indicatoarele spre SM, pt somesul din SM, pt trenul si mai ales gara din SM dar si din CJ, pt "tete", pt "mau", pt "nu dau" pt "hi hi hi", pt "tuuuuuu", pt "baz", pt "seruuuus", pt "hug", pt "te iubesc", pt toototototot TE IUBEEESC si sper din tot sufletul sa putem sa ne uitam in urma la ce-a fost si ce va fi tot impreuna si tot spunandu-ne "te iubesc" fara a fi afectati de rutina si plictiseala.