- marți, 22 iulie 2008

Printre nori printre nori printre nooooooori \:D/







Sunt foooarte :D:D:D:D
Sambata dimineata eram pe tren in drum spre Baia Mare. Am ajuns la 9 fara 10, si o ora jumate(sau cam asa ceva) mi-a trecut urmarind cum floarea soarelui se rasuceste dupa soare (sau nu :p ) in timp ce un pui de ungur isi punea la punct ultimele detalii vocale ale unei viitoare profesii de soprana la opera crestina maghiara.. nu stiu daca avea mai mult de un an, dar sigur a facut vocalize cat pentru o intreaga gradinita de pui de om. Da nu conteaza, e fain pe tren. Sageata aia de culoarea care imi place atat de putin. Deci, ca un cronicar ce nu sunt, urmarind firul evenimentelor, zic ca la 9 fara 10 eram in gara la baia mare, si peste 10 minute langa stadionul municipal de pe strada ''campul tineretului'' unde mi-a venit in intampinare ceeeeel mai drag omulet din lume, asa de '':d'' cum nu il mai vazusem inainte de niciun concurs , startul pe la 10 si un pic, apoi plimbare cu tanti lui tudor cu parul scurt si a lui oli cu parul cret, la muzeul..nu stiu ce muzeu, unde am vazut ceasuri vechi si un velociped, apoi la planetar ,unde am deranjat un profesor de matematica de la vreo 2 ore de plictiseala, nu mai tin minte nimic din ce a tot povestit el acolo, da stiu ca era dezamagit ca nici unul dintre noi nu e student la ''matiemachica''..
Dupa aproape 4 ore ajungem inapoi la ''start'' defapt ''sosire'' si dupa 4 ore ajunge si omuletul meu cu un pic de rosu, si cu mult noroi si si si si si si ...la 7 jumate tren spre satu mare :D cateva picaturi de ploaie, curcubeu si un apus rosu rosu rosuuuuu..
9 si un pic,''niii sm'', duminica toata in bratele lui, pe iarba de sub nuc apoi de sub mar, cu ursuletul pe post de perna :)
Luni dimineata, adica azi, (dar mi se pare ca a trecut o vesnicie) ,m-am trezit pe la 3 si ma temeam ca e 6, apoi la 6 si un pic si si si..iarasi gara, sageata albastra, dar de data asta eu am ramas pe peron, si el a plecat, lasand in urma un gol greu de descris. Sunt atat de fercita pentru fiecare clipa petrecuta langa el, si pentru clipele de asteptare, si si si , dar e atat de grea fiecare despartire .
Nu stiuu ce si cum sa zic, dar stiu ca simt ceva de ce nu ma credeam in stare, ceva ce nu credeam ca exista decat in ..piesele lui Dan Spataru, Cargo , si altii ca ei..:)
Mi-e dor de tine. Din clipa in care am coborat din tren..

Un comentariu:

Elisei Miron spunea...

poate concursul nu a fost asa cum mi-am dorit, as fi vrut sa pot sa-ti ofer o poza de podium... nu vreau sa ma vezi asa :( si nici macar asa :| dar iti multumesc pentru ca ai facut ca acea stare sa-mi treaca repede si iti multumesc pt tot, a fost cea mai faina duminica din viata mea... si fiecare zi pe care o petrecem impreuna e mai faina decat precedenta. e ciudat sa te vad in urma mea pe un peron pustiu, sa te vad indepartandu-te si indepartandu-ma.. fara sa ne miscam.. si asta doar din cauza unor masinarii de o culoare care tie iti place foarte putin. Si totusi e o tristete imbucuratoare, fiindca stim amandoi cat de fain e sa fim impreuna si ca imediat ne revedem... si atuuunci huuuuug tareee taaareee. o-+ Te iubeeesc taree tareee ghemotocelu meu fain