- sâmbătă, 20 septembrie 2008

i need your smile
































Vroiam sa le pun intr-o oarecare ordine..le-am tot aranjat si rearanjat,dar mi-am dat seama ca nu e nevoie de o cronologie foarte foarte precisa. E nevoie doar sa zambesti.Si nu-i bai nici daca nu poti fi tot timpul '':)" pentru ca stiu ca lumea e formata si din griji si neplaceri, nu-i bai,stii?Te iubesc.

Te iubesc pentru ca esti atat de scump cand imi spui noapte buna si imediat dupa aia neata,pentru ca indiferent de ce s-a intamplat in ziua aia, adorm cu zambetul pe buze si ma trezesc cu gandul la tine. Te iubesc pentru ca tocmai mi-ai dat bip. Pentru ca dimineata de dimineata,oricat de somnoros ai fi, imi spui neata si spui ca vrei in brate. Si eu vreau. Vreau acumaaa. Si tot timpul.

Te iubesc pentru ca imi vine sa iti spun ca te iubesc dupa fiecare respiratie si intre 2 reprize de somn, de plans sau de ras, tot timpul si peste tot. Te iubesc pentru ca simt ceva ce nu credeam ca exista, ceva ce ma face fericita si ma face sa imi doresc sa imi fii sanatos, fericit si multumit. Ceva ce mi-ar da puterea sa rup fashu la cei care ti-ar putea face rau. Oi oi oiiiii si inca cum!!!!
Te iubesc pentru diminetile in care iti simt umarul rece, pentru ca plapuma am cam acaparat-o eu. Pentru ca ma intrebi daca am dormit toata noaptea imbratisati. Pentru ca iti stralucesc ochisorii atunci cand ma privesti. Pentru ca ..nu pot sa exprim tot ce simt cand ma gandesc la tine..
... pentru ca mi-ai ajuns acasuca unde e ''bine si caldut''
Pentru ca esti al meu si nu dau!


Niciun comentariu: