- marți, 4 noiembrie 2008

26 octombrie

A trecut un an, la modul cel mai neasteptat de frumos, in bratele puiucului meu drag. Atatea clipe frumoase si zile in care imi era dor, atatea imbratisari si momente pe care le port tot timpul cu mine, amintirea primei priviri,atingeri ''ca din greseala'' , strangeri de mana, o toamna in care am descoperit incetul cu incetul un nou sentiment care ma coplesea, ce inseamna sa iti fie dor, ce inseamna sa vrei sa il tii in brate, sa il vezi, sa il atingi.. Ce inseamna sa iti tremure mana la primirea unui mesaj,sau la aparitia ¨˜”°º•omuetului•º°”˜¨ cu ''codita'' online,ce inseamna sa simti ca vrei sa iei harta in brate cand iti plimbi mainile pe unde e el atunci.
Primele convorbiri la telefon cand nu imi gaseam cuvintele,inghiteam in sec si imi tremura vocea la auzul vocii omuletului cu un pic de rosu..tuuu baz inseamna ''te iubesc''
O gara intr-o dimineata rece de decembrie,sentimentul tot mai acut ''vreau in brateeee'' ,fara sa ma gandesc la orice altceva, cea mai indescriptibila senzatie, sa fie aproape,sa dispara brusc orice altceva si sa nu vrei decat sa iti fie aproape.
Sa ii simti respiratia langa a ta si manuta calda in mana ta, sa ii vezi ochisorii somnorosi pe perna langa tine, sa iti fie teama ca dimineata te-ai putea trezi din cel mai frumos vis pe care nici nu indrazneai sa il visezi.
Sa iti ocupe tot universul si sa nu mai poti si sa nu mai vrei sa respiri fara el. A trecut un an si vreau in brate, vreau sa iti tin manutele dragi in palmele mele si sa te mangai pana adormi. Si nu conteaza ca suntem la iasi, la cluj, sau oriunde altundeva. Dar ma bucur ca am putut fi langa tine si anul asta, la iasi,stii?:)



Niciun comentariu: