- miercuri, 24 decembrie 2008

''The neighbours complain about the noises above''

multe filme, ploaie si cursuri la alimentatie..plimbari prin orasul impodobit pentru craciun, multa muzica, ceai verde si ciocolata deloc :D Cam asa a trecut saptamana asta acasa. Am o gramada de filme si muzica, daca aseara am adormit ascultand Eskobar-as the world turns around, azi cred ca voi adormi ascultand asta ( o stiu din ''American pie- the wedding'', filmul pe care l-am vazut acum)
Am vazut azi si ''The jacket''(mi-a placut f mult filmul asta) si incepe sa imi placa tot mai mult Keira Knightley, pe care nu am agreat-o deloc in Piratii din Caraibe. A fost f faina in ''The edge of love'' si in ''The Duchess'' (desi aici nu mi-a placut povestea) ,in ''Atonement''. Altceva nu cred ca am vazut cu ea..inca.
Anul trecut pe vremea asta omuletul cu un pic de rosu incepea sa scrie blogul despre winter race, si urma sa se intample cel mai fain lucru care mi s-a intamplat vreodata. A trecut un an foooarte foarte incredibil de neasteptat si de fain, si abea astept sa il vad din nou, sa mergem pe unde am umblat si cu un an in urma, dar de data asta, de mana, si, oricat de pitiponcesc ar suna, dar de data asta sa pot zice ''vreaaaaaaaaau pupiiic..mai vreau..mai vreau'' :D

Niciun comentariu: