- sâmbătă, 31 ianuarie 2009

filme vazute cu ielii meu in 2009

The Demon Barber of Fleet Street

Pana nu demult puteam zice ca nu am vazut toate filmele cu Johnny Depp. Mai trebuia sa vad ''The libertine'' si ''Sweeney Todd..'' ca lista sa fie completa. Asa ca ma reped sa scot minunile, sperand sa fie la fel de bune ca celelalte filme in care joaca maimuta. Surpriza. ''The libertine'' ma dezamgeste de la bun inceput. Nu as fi vrut sa il vad pe JD intr-o asa ipostaza de curvar dus la extrem. Ma rog, nu e capat de lume, doar un film( am adormit la final oricum).
Urmatorul pe lista ''Sweeney Todd..'' Nu pot sa zic ca mi-a displacut la maxim, chiar daca e vorba de un muzical ( singurul muzical la care m-am uitat cu placere a fost ''Chicago''. Da nici nu stiu sa zic ce anume mi-a placut in tot amalgamul asta de Johnny Depp si placinte cu carne..de om.. Pot sa zic numai ca asta sigur nu se numara printre filmele mele preferate. Regizorul ala (Tim Burton, care a regizat si alte cateva filme in care a colaborat cu JD: ''Ed Wood'', ''Edward Scissorhands '' , ''Sleepy Hollow '', '' Charlie and the Chocolate Factory ''-nici asta cu ciocolata nu mi-a placut, nu s-a abtinut sa nu bage ceva organe umane in scena ) face filme ciudate, ori foarte bune, ori foarte ''nebune''.
''Edward-omul-foarfeca'' mi-a placut, cred ca asta e primul film pe care l-am vazut cu JD. Si mi-a placut si ''Sleepy Hollow'' desi e si ala destul de sadic si intunecat. Dar cele doua muzicaluri sigur nu as vrea sa le revad.



An unfinished life

Un nene moare in accident de masina, masina fiind condusa de sotia lui. Numa ca de treaba asta aflam un pic mai tarziu in film. Pana una alta o tot vedem pe tanti respectiva, in incercarile ei de a-si reface viata, alturi de fiica ei si a sotului mort. Nu ii prea reuseste, astfel ca, dupa alte doua relatii neinspirate, si cateva vanatai in plus, se refugiaza la ferma socrului ei. Batranul o invinuieste de moartea fiului sau, dar pana la urma o indrageste pe ea si pe nepoata lui. In film, nu se petrece totul atat de usor, dar pana la urma asa se intampla. Si ca sa stric cu totul surpriza unui final neasteptat, zic si ca tanti se combina cu seriful oraselului in care s-a refugiat. Enjoy.
Un film pentru o zi libera, dar numai daca nu ai altceva de vazut. Sau daca esti fan Jeniffer Lopez, cea cu fundul mare, dar cu forme destul de feminine. Atat.


The strangers


Cand s-a terminat filmul, ne-am uitat unu la altu si am zis ''Ai de capu meu ce porcarie de film''. Protagonistii,un cuplu tanar, se intorc acasa, de la ceva nunta. Ala ii da respectivei un inel. Plansete, etc. Nu prea intelegi ce si de ce. In fine. El se duce nu-stiu-unde, ea ramane singura acasa. Aude zgomote ciudate. Incepi sa speri ca e un film cu fantome, poltergeist, etc. Pe dracu'. Pana una alta, se intoarce si dansul acasa. Zgomotele continua. Vor sa fuga cu masina, dar din nu inteleg ce motive, se intorc in caza cu zgomote. Apar cativa mascati (pana la urma iti dai seama ca au fost 3, dar nu intelegi ce vor si de ce fac ce fac). Astia fug, se ascund, dar o sfarsesc legati (asta dupa ce il impusca -mortal-din greseala pe un prieten, venit in vizita la ei din iar nu stiu ce motive). No bun, astia doi, legati unu langa altu pe cate un scaun, inca mai speri la o minune tipic filmelor americane, ca scapa, nu stii cum dar parca stii ca asa ar trebui sa se intample. Iarasi :pe dracu'. Iti dai seama ca astia chiar au dat de dracu, cand mascatii isi scot mastile in fata lor. Ghinionul nostru e ca noi ii vedem din fata. (nu-i bai, daca chiar suntem curiosi, la finalul filmului ne uitam la numele actorilor si tot aflam noi pana la urma cine au fost) . De acuma totul e clar. Sunt omorati, cu brutalitate. Bine, ceva logica tot trebuie sa aiba filmul, iti zici in mintea ta. Eu iti zic ca nu. Filmul mai tine vreo 3 minute. Ce se intampla? Vezi doi copii care se dau-pe langa biciletele lor-si mergand ei asa frumos pe drum, vad o masina in care sunt 3 oameni. Masina merge mai departe, noi stim ca cei trei sunt criminalii. Si..gata filmul. Atata tot. No, toata treaba asta ar fi nasoala daca nu esti atent chiar la primele momente ale filmului cand e mentionat faptul ca filmul e inspirat din realitate. Deci e pur si simplu reconstituirea unei crime care a avut loc, crima a carei cauza si autori nu a fost descoperiti. Daca luam treaba asa, nu e chiar o porcarie, desi eu ma asteptam la un film cu fantome.


Bridget Jones's Diary
O grasa care face una alta. Nimic deosebit.




The Curious Case of Benjamin Button
mi-a placut nespus de mult filmul asta.





The ninth gate


Johnny Depp

In 1666, autorul venetian Aristide Torchia publica "Cele noua porti ale regatului umbrelor", carte cu invocatii satanice, pe care Torchia ar fi adaptat-o dupa un text scris de Lucifer in persoana. Inchizitia il pedepseste cum stie ea mai bine. Dar trei copii ale manuscrisului supravietuiesc...Spre sfarsitul secolului XX, Dean Corso e un "vanator" profesionist de carti rare. La cererea colectionarilor bogati, el cauta si gaseste carti rare si manuscrise despre care cei multi nu au auzit niciodata. Si pentru asta are nevoie de dexteritate, cultura solida, nervi de otel si... prea putine scrupule. Corso e solicitat de expertul in demonologie Boris Balkan pentru o misiune nu tocmai usoara: el trebuie sa gaseasca cele doua copii ale manuscrisului legenda..


Laws of Attraction
Mi-a placut foarte mult vestimentatia lui Julianne Moore. Va trebui sa imi iau si eu un costum alb. La Eli i-a placut filmul. Ma bucur.




Cyclomania

-nu am gasit trailerul (da am gasit asta ), deci va trebui sa zic eu cateva cuvinte despre film. Este vorba de doi blonzi, despre care credeam ca sunt frati, dar nu sunt decat colegi la o echipa locala de ciclism (intr-un oras fainuc, unde locuiesc multi blonzi,de altfel). Astia doi se tot intrec la concursurile locale, ba se ajuta, ba isi fura unul altuia pitipoanca, unu' se imblonaveste (nu zic care, sa nu stric surpriza, da' aproape ca e totuna, ca ambii sunt blonzi), celalat ajunge pana la urma la echipa nationala de ciclism..Si cel mai important, astia oricat de rupti ar fi, fac toata ziua sport, se dau cu bicileta, innoata, se dau cu caiacul, etc.Si tot in aceeasi zi, ies si in club sau ce-o fi fost ala sa se mai rupa un pic in plus. Cam asta e filmul. Defapt ar mai trebui sa zic ca mama unuia din cei doi blonzi era si ea ciclista, plus ca se pricepe si la facut costume de ciclism( ii face si la pitipoanca exact ca la baieti- se da si ea, chiar daca ramane din cand in cand in urma blonzilor) , unu din cei doi e obsedat cu calcule si precizie in antrenament, celalalt e(sau pare) mai putin ambitios si asa mai departe.
Is faine locurile pe unde se dau blonzii cu bicicleta, pitipoanca e urata si grasa, la un moment dat apare intr-un costum de baie(urat, de altfel), filmul nu e foarte vechi..


BIG STAN
in sfarsit o comedie bunaaaaaaaaaaa :D E fooarte tare filmul, mai ales ca pana la urma iti dai seama ca nevasta lui ala nu e curva asa cum pare pe parcurs. E numai proasta. Cred ca e suficient sa stii ca
Rob Schneider joaca intr-un film si te poti uita linistit. Daca iti plac comediile.








IGOR




Minunea se petrece intr-un oras intunecat, in care cocosatii trebuie sa execute ce spun inventatorii de masinarii bizare , un iepure sau ceva ce seamana cu un iepure, nemuritor care tot incearca sa se sinucida, un cocosat mai smecher decat altii face o tanti frankenstein cu maini inegale care numa' nu vrea sa fie rea. Mi-a placut.





Cars




O masina rosie, faimoasa, plina de sine, da de dracu cand distruge soaseaua dintr-un orasel izolat, fiind obligat sa ramana acolo pana repara ce a stricat. Da, masinuca asta vorbeste, gandeste si mi-am amintit si cum a ajuns in oraselul ala: in drum spre o cursa, s-a deschis usa camionului care o transporta si a cazut acolo si camionul nu a observat ca a pierdut-o si uite-asa ajunge masina rosie acolo. Si asta mi-a placut. (mai ales ca povestea e un picut mai complicata decat am amintit eu aici :D )




I now pronounce you Chuck & Larry




Cand pe afisul unui film scrie Adam Sandler si
Rob Schneider, sunt sanse foarte mari ca filmul sa fie fain, nu o comedie tampita cum s-a intamplat sa fie -din pacate- The Benchwarmers (film, pe care nici nu ne-am deranjat sa il vedem pana la capat, chiar daca a fost cu Rob Scheider)
In film e vorba de doi nene pompieri, buni prieteni care ajung sa se casatoreasca. Rob Schneider joaca rolul preotului, fiind un personaj secundar, dar faaain :)) Se intampla tot felul de lucruri specifice comediilor, filmul te face sa razi si te poti uita linistit pana la capat, asa cum am facut-o si noi, chiar daca nu imi mai amintesc bine ce si cum s-a intamplat pana la urma. Mi-a placut.

The boy in the stripped pyjamas



ai de capu meu ce final :|


The Accidental Husband





E frumoasa, inalta, picioarele nu i se mai termina, dar habar nu are ce vrea si cu cine. Is prea multi in povestea asta, chiar daca is numai 3. Cred ca e comedie,americanii-s de vina. Cred ca daca era bruneta, nu era credibila in rolul asta. Mi-a parut rau pt ea ca a trebuit sa alerge mult in tocuri. Si stiu cat e de rau sa trebuiasca sa faci asta. Nu-i foarte rau filmul, pana una alta.


Good Luck Chuck


Jessica Alba..nimic deosebit


Un comentariu:

Liviu spunea...

Super interesante!!
Mersi de vizite!!
Take Care!!