- duminică, 8 februarie 2009

FIGHT CLUB


Cand am auzit pentru prima data de Fight Club, si pentru a 2-a oara, a 3-a..etc.. nu m-am deranjat sa vad despre ce e vorba, anticipand o porcarie cu Brad Pitt pe afis, dar dupa ce am vazut filmul The curious case of Benjamin Button, tot cu acelasi actor, mi-am dat seama ca nu e tocmai de aruncat in recycle bin.
FIGHT CLUB e unul dintre cele mai bune filme vazute pana acum, e foarte fain, dupa film am ramas la fel de surprinsa ca si dupa The curious case of Benjamin Button, pentru ca nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. E genul de film pe care il poti vedea de mai multe ori fara sa te plictisesti.


Fir-ar sã fie ! O generatie
întreagã de lucrãtori în benzinãrii, chelneri sau sclavi în cãmãsi albe
Reclamele ne fac sã ne dorim
masini si haine, sã ne luãm slujbe pe care le urâm, ca sã cumpãrãm tâmpenii
care nu ne trebuie. Suntem copiii mijlocii ai istoriei,
oameni fãrã scop, fãrã un loc anume. N-avem mari rãzboaie
sau crize economice. Marele nostru rãzboi
e unul spiritual. Marea noastrã crizã
sunt propriile vieti ! Televiziunea ne-a fãcut sã credem
cã într-o zi vom fi milionari, zei ai filmului si vedete rock.
Dar nu vom fi ! Aflãm asta încetul cu încetul.
si suntem foarte nervosi.



Nici o teamã,
nimic care sã-ti distragã atentia
Capacitatea de a da deoparte
ce nu conteazã cu adevãrat
Nu esti slujba ta !
Nu esti banii din bancã.
Nici masina,
nici continutul portofelului.
Nu esti kakiul hainelor.
Esti mizeria umanã
care cântã si danseazã.

Niciun comentariu: