- duminică, 12 aprilie 2009

Meet Joe Black

Nu imi place Brad Pitt. Pentru ca s-a facut prea multa reclama in jurul lui, pentru ca orice copila de 15 ani e '' indragostita'' de el, pentru ca il gasesti in orice revista roz de duzina, si pentru ca, din cauza asta, nu il credeam in stare de nimic mai mult decat sa zambeasca frumos cu mutra lui catalogata perfecta.
S-a intamplat sa am curajul si rabdarea sa ma uit la un film in care era cap de afis, iarna care a trecut.Pentru ca parea sa aiba un subiect interesant, neobisnuit, altul decat stereotipurile obinuite in care joaca mutrele astea perfecte de la Holliwood.
E vorba de The curious case of Benjam Button, film care mi-a placut foarte mult si pe care as mai vrea sa il revad, macar odata. Cu filmul asta,a reusit sa sparga bariera prejudecatatii pe care o aveam in privinta lui. E un actor bun.
Dupa aia m-am uitat la Fight Club, un film cu un titlu deloc atractiv pentru mine,dar cu un subiect foarte fain. Mi-a placut neasteptat de mult. Nu spun ca meritul e doar al lui Brad Pitt, clar nu e doar al lui, Edward Norton,Helena Bonham Carter au jucat la fel de impresionant. E regizat de David Fincher, care a lucrat si la Benjamin Button( a mai regizat ''Panic Room'', film a carui subiect se desfasoara in mare parte doar in cutiuta aia securizata, dand senzatia de suspans pe tot parcursul lui). Si tot regizorul asta a facut si ''Se7en'',si Zodiac ,filme pe care urmeaza sa le vad pe parcursul zilelor urmatoare.

Un al treilea film in care joaca Brad Pitt,dar de data asta si Anthony Hopkin(, o garantie a faptului ca filmul trebuie sa fie bun) e Meet Joe Black. L-am vazut saptamana trecuta si a fost o alta surpriza placuta, intre atatea filme de duzina care tot apar si apar.
Daca te-ai intalni cu moartea si ar trebui sa o prezinti familiei tale, fara sa ai voie sa ii pronunti numele adevarat, cum i-ai spune? Personajul interpretat de Anthony Hopkins a ales sa ii spuna ''Joe Black''.
Este povestea unui magnat al presei, William Parrish (Anthony Hopkins) care suferă un infarct chiar când se pregătea să sărbătorească împlinirea a 65 de ani. Deşi supravieţuieşte, Parrish simte totuşi că moartea îi este aproape. În aceeaşi zi, fiica sa, face cunoştinţă într-un restaurant cu un tânăr, Joe Black (Brad Pitt). La despărţire însă, acesta este calcat de masina, iar corpul îi este imediat ocupat de Moarte, venită să-l anunţe pe Parrish să se pregătească să treacă în lumea celor drepţi. Când neobişnuitul vizitator îşi face apariţia în casa Parrish, capul familiei încearcă să-şi amâne sfârşitul. Prezentându-şi familiei oaspetele drept un partener de afaceri, îi oferă acestuia şansa de a cunoaşte de aproape cum arată viaţa oamenilor. Susan însă nu cunoaşte radicala transformare a lui Joe Black şi între cei doi se înfiripă o dragoste . Însă, atâta timp cât Joe îşi va fi pierdut capul, William Parrish va rămâne în viaţă. "Meet Joe Black" a fost inspirat de piesa lui Alberto Casella, din 1920, "Death Takes a Holiday". Un film cu acelaşi titlu a fost realizat în 1934.








Si sa nu spun numai de filmele care mi-au placut si care nu au fost o pierdere de vreme,am nimerit si o tampenie de zile mari: Burn After Reading, care se vroia comedie neaagra.Ori eu nu am inteles nimic din ce a vrut sa transmita filmul asta, ori a fost exact ce cred eu, o parodie seaca in care se lafaie o adunatura de actori cunoscuti (Brad Pitt, George Clooney), si atat.

Niciun comentariu: