- marți, 19 mai 2009

21

Cand eram mai mica, pana pe la 14 ani, asteptam sa vina ''ziua mea''. E frumos in luna mai, si te poti bucura de orice mult mai tare decat in alte luni ale anului.
Acum mi-e aproape indiferent ca e 19 mai, un moment care sa-mi aminteasca trecerea inca unui an. Nici nu trebuie sa insemne mai mult. Dar o sa imi amintesc cu mult drag tot timpul de ''19 mai'' din perioada cand eram acasa, inca traia Zubi si toata haita de caini pe care ii aveam in curte, nenumaratele pisici si flori, pinii erau inca mici, curtea si casa arata altfel, ciresul din fata casei aduna mustele si tantarii care ne bazaiau cand stateam la masa rosie, masa langa care am poza cu coronita pe cap, langa fratele si bunica mea, mama lui tata, hortensiile si parul din aceeasi zona care nu mai sunt acolo de ceva vreme..mingea rosie cu buline albe pe care mi-a adus-o mama intr-o dimineata de 19 mai..
Atunci timpul trecea mult mai incet.
Avem si acum caini, si un motan negru, motanul lui tata, dar nu mai e nici papagalul care stia zice ''chibrite'' si ''Pitiu'' , si in cimitirul animalelor nu a mai ramas decat crucea lui Zubi, care nici ea nu mai e pe locul in care a fost initital, din cauza zidului de piatra.
Cum e la 21 de ani? Cald.


6 comentarii:

claudia spunea...

timpul trece si totul se schimba...dar...asta e...ia tot ce e mai bun din viata si nu uita sa zambesti...la multi ani:)

orianda spunea...

La multi ani! Sa cresti mare si sa fi iubita!

Geanina Codita spunea...

La multi ani, minunata floare!
Va veni clipa cand vei privi aceasta zi altfel decat acum. Iti doresc sa primesti in aceasta zi tot ceea ce gandesti, alaturi de iubire si zile senine.

Satmareanca spunea...

La mulţi ani şi multe împliniri! :)

iulia spunea...

multumesc pentru urari!

Anonim spunea...

la multi ani!
ne-ai invatat la blogherit si nu ne mai putem lasa de net.
cine stie ce inuni vei mai descoperi si ni le vei impartasi in viitor.
eu, personal astept prima carte scrisa de tine(urmatoarele vor veni de la sine)
http://veresflorian.blogspot.com/