- sâmbătă, 16 mai 2009
O catelusa ca o vulpita m-a condus aseara, de la camin aproape pana la microbuz. Cand ieseam din parcul mare, s-a intors si m-a uitat. As fi luat-o acasa, daca asa ceva ar fi fost posibil. Dar nu este, pentru ca mai avem 4 cainii, si chiar daca nu i-am avea, nu as fi putut sa o aduc la Satu Mare cu microbuzul.
Nu am mai vazut asa animalut ''maidanez'' frumos. Nu i-am facut poze, pentru ca eram cu bagajele dupa mine, dar ii tin minte privirea curioasa si mersul, umbla ca o jucarie cu baterii, de parca ar fi cautat ceva sau pe cineva. O lua repede repede inaintea mea, apoi se uita in urma, sa vada daca vin si eu. Asa fac si cainii nostri de acasa, cand ii ducem in gradina.
Cand am ajuns in parc, a inceput sa fuga pe langa lac, apoi a luat-o iar dupa mine, pana la capatul parcului, spre trecerea de pietoni de langa Somes. Acolo, brusc, de parca si-ar fi amintit de cine-stie-ce, a facut cale intoarsa si s-a facut nevazuta.
Eu mi-am vazut de drumul meu.

Un comentariu:

Valentina spunea...

"n'ai voie cu animale in casa atata vreme cat nu poti avea grija de animala de tine", asa zise mama... mda... cica sunt resemnata... in fine...

tin minte ca acum cativa ani am avut grija pe ture cu 5 prieteni de 5 catelusi din spatele blocului... le'am facut casuta din cartoane si presuri furate de pe sarmele vecinilor-dupa care am fost amenintati cu politia-... faceam cheta si le cumparam tot ce ni se parea ca suna sau arata delicios de bun prin vitrinele cu mancare pt animale... acum au crescut ditamai matahalele si tot prin cartier isi fac veacul... dragut de puricoase fiintisoare :x