- duminică, 26 aprilie 2009

Poveste despre dragoste si intuneric, Amos Oz

Mi-au placut nespus de mult romanele lui Haruki Murakami, Amin Maalouf, Paul Auster, Umberto Eco, Gabriel Garcia Marquez, Richard Zimler, Philip Jose Farmer, Ivo Andric, Orhan Pamuk, Jaroslaw Hasek si altii , dar ''Poveste despre dragoste si intuneric'' este una dintre cele mai frumoase carti pe care le-am citit. 
Nu am citit nimic de Amos Oz pana acum, dar ma asteptam la ceva interesant, pentru ca tata mi-a dat cartea.
Prea multe cuvinte nu are rost sa scriu aici, cartea trebuie citita. Romanul face o calatorie prin copilaria si adolescenta autorului, petrecute pe strazile din Ierusalimul anilor ‘40-’50, prin istoria neasezata a Israelului aflat la rascrucea vremurilor si prin tumultul vietii de familie alaturi de o mama romantica si visatoare si de un tata logic si sobru, antrenati in nesfarsite discutii intelectuale.Ecranizarea cartii este preconizata pentru 2009 si va fi regizata de Natalie Portman.
Fragmente din roman: aici , aici.
interviu cu Amos OZ:

2 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mereu am spus, copilaria este cea mai frumoasa etapa a vietii, momentul in care simtim libertatea cu toata fiinta. Cei care ai curajul sa traiasca viata intens si sa nu iasa din atmosfera copilariei sunt fericiti. Pe curand!

comma's point of view spunea...

Si eu sunt indragostita de Amoz Oz de la prima intalnire: romanul epistolar "Cutia Neagra". Au urmat si altele, dar de ecranizare inca nu stiam nimic.