- vineri, 19 iunie 2009

dimineata de iunie



Iar la Satu Mare. A 170-a zi din an, implinesc 21 de ani si 2 luni.
Dimineata devreme, iarba din gradina e plina de greieri si de roua. Au inflorit din plin trandafirii, clematis, si o multime de alte flori. S-au copt si visinele, zmeura, inlocuind capsunele si ciresele, carora nici nu li se mai vede urma. E foarte frumos afara, gradina e ca o insula linistita in marea intunecata, dar se anunta in lunile iulie si august temperaturi de peste 35 de grade, va fi insuportabil de cald, si nu prea se va putea sta pe afara.
Sandu are examenul de licenta la sfarsitul saptamanii urmatoare.


Citesc acum ''Morarul care urla la luna'' de Arto Paasilinna (editura Polirom).
Luni am ultimul examen din sesiunea asta, dupa aia profesorul cu care imi pregatesc licenta ma ajuta sa imi gasesc un subiect, imi rezolv practica si sunt in vacanta mare. Am zis-o de atatea ori, ultima mea vacanta mare de student. Cand eram mica, asteptam cu nerabdare sa ''termin scoala'' , dar fiind acum atat de aproape de momentul ala, nu mai astept sa treaca atat de repede.




Matucu a imbatranit , dar e fericit de fiecare data cand are companie. Isi poate arata bucuria mai tare decat oricine altcineva.










Cu 604 ani in urma,in 1405, a murit Timur Lenk, întemeietorul imperiului turco-mongol al Timurizilor.

2 comentarii:

Blogu' lu Ninu spunea...

Cind vad ca mai exista persoane care citesc carti , si le mai pasa si de istorie pe deasupra mai ca imi vine sa cred ca mai avem o sansa...

Geanina Codita spunea...

Eu când văd atâta frumuşeţe ce înnobilează privirea nu mă pot abţine şi spun, mulţumesc şi mă înclin în faţa celei care mi-a dăruit-o.