- miercuri, 8 iulie 2009

day 189

Sfarsit de saptamana la Cluj. Canicula ziua si furtuni noaptea. Am vazut cu Eli, din gradina cum se apropia furtuna cu descarcari electrice inspre oras. Ne-am potolit setea pe o terasa de pe malul Somesului, terasa pe care o vedeam aproape in fiecare zi, dar n-am mai fost acolo pana acum. E ciudat sa stai ''deasupra apei'' , apa involburata de culoarea noroiului, care curge neintrerupt, provocand un zgomot cu care s-au obisnuit cei care locuiesc in cladirile construite de o parte si de alta a apei. Cladirile respective stau chiar la marginea Somesului, iar ferestrele se deschid deasupra apelor zgomotoase care asigura un sunet de fond permanent. Nu as vrea sa locuiesc acolo. M-as simti in nesiguranta, nu neaparat de frica apei, ci datorit atmosferei destul de sumbre care e acolo. In orice caz, terasa mi-a placut, e un loc neasteptat de placut si oarecum ''ascuns'' in oras. Poze nu am, dar facem data viitoare. :)

Am citit ''Urmatoarea poveste'' ( Cees Nooteboom) , microroman care i-a adus autorului, in 1993 Premiul European pentru Literatura, reuneste calatoria in timp si in spatiu intr-o aventura unica in care viata, visul si presimtirea mortii nu mai pot fi deosebite. Cartea condenseaza experiente personale ale autorului si aluzii literare, cu un umor care face suportabila pina si iminenta dezastrului.
M-am uitat la ''How to Marry a Millionaire'', ( Marilyn Monroe, Betty Grable si Lauren Bacall), o comedie din 1953, mai buna decat multe alte ''comedii'' facute in zilele noastre, chiar daca nu imi place, sub nici o forma Lauren Bacall, nici tanara cum era in filmul asta, nici batrana, in Birth, film in care a jucat alaturi de Nicole Kidman.



in 1967, 8 iulie, a murit actrita Vivien Leigh( nascuta in 1913)

Un comentariu:

Ninu spunea...

... Multa sanatate tatalui tau si Insanatosire grabnica !!!