- duminică, 2 noiembrie 2008

Biblioteca




















5 comentarii:

ingeriicuaripidepiatra spunea...

Unde e biblioteca asta? ca m-am indragostit????

iulia spunea...

Acasa. Sunt cartile adunate de atatia ani de tatal meu.

Tivadar Emanuel spunea...

WOW! Sa sti ca si eu acasa am muuuuuuuulte carti - poate nu ca si tine dar am o multime si eu! Impportant e nu doar sa le avem, important e sa le si citim!

iulia spunea...

E de prisos sa spui ca e important sa le si citim:) Daca le ai pur si simplu, dar nu prezinta pentru tine alt interes decat cel estetic, e ca si cum ai avea bibelouri,nu carti. Dar sunt si persoane care nu au atatea carti, dar totusi citesc. Eu am avut norocul sa ma nasc si sa cresc intr-o casa plina de carti, si le-am indragit de mica.

Tivadar Emanuel spunea...

Se vede ca le indragesti, altfel nu le faceai poze si le postai pe blog! ;)