- joi, 27 august 2009

P.S. I love you


Un film bazat pe romanul omonim al scriitoarei irlandeze Cecelia Ahern, cu o poveste foarte trista. Despre el puteti citi mai multe aici: link .
Chiar si Hilary Swank cu fatza ei de cal reuseste sa fie credibila in rolul sotiei ramasa vaduva. Mi-au placut mult imaginile din Irlanda, plinde de culoare si de viata, povestea primei lor intalniri si ... Gerard Butler (care l-a interpretat pe regele Leonidas din ''300'' ), despre care am spus, dupa ce am vazut Butterfly on a wheel, ca nu i se potrivesc alte roluri decat cele din filmele istorice, a fost neasteptat de impresionant in rolul asta. Probabil ca fara el, filmul nu ar fi avut acest impact.
In cateva cuvinte, este vorba de un barbat de 35 de ani, care moare datorita unei tumori pe creier, lasandu-i sotiei sale cateva scrisori, pe care aranjeaza sa le primeasca in anuminte momente dupa moarte lui. In ultima scrisoare o îndeamnă să meargă mai departe şi să nu privească înapoi cu regrete pentru că el a reprezentat doar un singur capitol în viaţa ei, în vreme ce ea a însemnat întreaga lui viaţă.
Un altfel de trailer aici: link.
Cu toate ca povestea este tragica, coloana sonora este plina de viata si veselie.

Pogues- Fairytale of New York (Soundtrack '' P.S. I love you'' )
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

dyanna spunea...

Am vazut filmul..Superb.

Ninu spunea...

o sa-l caut si eu pe Mininova :) poate am noroc .

iulia spunea...

Merita vazut! Numai si pentru imaginile superbe din Irlanda, sa nu mai zic de poveste!