- miercuri, 26 noiembrie 2008

The War Bride (2001)



Nu, nu ''The Brides War'' . Asta e alt film. Incomparabil mai bun decat cel cu nume asemanator.
Am vazut filme foarte bune, pe care le-am gasit din intamplare, asa ca si acum, si am vazut filme care nu merita cele 2 ore din viata, cat au durat, dar care au avut parte de publicitate extraordinara.




Anna Friel interpreteaza rolul unei fete din Londra, din timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial. In 1940, in timp ce Londra era supusa bombardamentelor, Lily (Friel) incepe o poveste de dragoste cu un soldat canadian(Charlie). La scurt timp dupa aceea, cei doi se casatoresc si ea ramane insarcinata. Dar in curand Charlie e trimis pe front iar Lily va merge sa locuiasca la mama si la sora sotului ei, in Canada, unde nu va fi bine primita si va trebui sa lupte cu ostilitatile din partea celor doua.
Filmul se concentreaza pe trauma emotionala a celor ramasi acasa, pe masura ce Lily trebuie sa faca fata noilor provocari legate de noua ei viata si de noua ei familie.
Este cel mai bun film de acest gen, pe care l-am vazut. Mi-a placut si The edge of love, care a redat la fel de bine atmosfera acelei perioade zbucuimate, o perioada nu foarte indepartata de noi.
Anna Friel a interpretat rolul principal in filmul Bathory, si am mai vazut-o intr-un rol din alt film istoric, Timeline . Face parte din genul de actori pe care imi place sa ii vad in astfel de filme.
Merita vazut!

Un comentariu:

Patrafir spunea...

Anna Friel e minunata. Am vazut-o in Timeline, unde chiar daca a avut doar scurte aparitii, a fost de neuitat.