- vineri, 25 septembrie 2009

Love in the Time of Cholera



Shakira - Pienso En Ti
Asculta mai multe audio Muzica

Filmul este ecranizarea romanului cu acelasi nume al lui Gabriel Garcia Marquez.
Parcurgând o jumătate de secol în Cartagena, un oraş complex, magic şi plin de senzualitate, această poveste romantică prezintă viaţa unui barbat care îşi aşteaptă unica iubire adevărată timp de mai bine de cincizeci de ani.
Coloana sonora este halucinant de frumoasa, completeaza perfect povestea.
Benjamin Bratt, chiar daca nu il interpreteaza pe personajul principal, e impunator si fascinant in rolul sau. Nu imi amintesc acum in ce filme l-am mai vazut, dar cand il mai vad pe afisul unui film, va fi o garantie sa ma uit :)




Un comentariu:

Blogu lu Ninu spunea...

M-a dat peste cap filmul asta cind l-am vazut, prietena mea nu a avut rabdare sa-l vada tot, dar eu l-am vazut de 3 ori, am visat faza aceea cind amanta lui e ucisa de sot datorita prostiei lui, citeva nopti la rind, m-a marcat filmul, ca multe altele, acum mi-ar fi frica sa-l revad, e trist sa astepti atit pina ai sansa sa fi impreuna cu persoana pe care o iubesti :(