- vineri, 4 septembrie 2009

Misty morning




O dimineata racoroasa de toamna. Pe la 7-8 inca destul de frig, dar putin mai incolo foarte placut, in ciuda aerului destul de sumbru de toamna.
Satu Mare. Dimineata, mai frumos ca oricand. Inca e plin de oameni cunoscuti, de oameni fara de care orasul va fi sinistru si pustiu peste cativa ani. E linistitor si foarte placut sa stiu ca zi de zi, ei strabat orasul fiecare in treaba lui, si ma gandesc cu teama la perioada in care multi dintre ei nu vor mai fi. Nu stiu unde voi ajunge, daca voi trai, dar ma imaginez la un moment dat in orasul pustiu unde multi dintre cei de acum nu vor mai fi, si ii voi cauta in zadar. Ma voi mai simti oare atunci ca acasa?



O piesa pentru o dimineata ca asta.


The Pogues- Misty morning, Albert Bridge
Asculta mai multe audio Muzica

pozele le-am luat de aici: link

6 comentarii:

CORA spunea...

Un pic sumbru! Dar, asteptam soarele!

Tivadar Emanuel spunea...

Misty rau de tot...dar totusi frumos!
Nu puteai sa nu pomenesti de pustietate orasului :P.
Mie imi plac pozele si sti de ce? pentru ca sunt facute de tine, si mai ales pentru ca-s facute in SM! :)

iulia spunea...

De data am vorbit la pustietatea din viitor :P Multumesc pentru aprecieri! :D

Tivadar Emanuel spunea...

Cu mare placere!
Si, totusi, de ce crezi tu ca va deveni orasul SM pustiu in viitor?

iulia spunea...

Pustiu nu va fi niciodata. Dar oamenii se schimba, unii mor, altii se nasc. Si daca nu voi ajunge sa traiesc aici, ma voi instraina de oameni si de locuri, si va fi pustiu, printre straini.
Am scris asta, pentru ca azi am iesit la cafea cu fratele si cu varul meu. Ne-am plimbat putin prin oras, si in mai putin de o jumate de ora, ne-am intalnit cu unchi, matusi si colegi de liceu.
Peste ani, multi dintre ei nu vor mai fi.

Tivadar Emanuel spunea...

Eu inteleg ca este toamna, ca e 'misty' afara, dar sa fim totusi optimisti :-); dar iti inteleg starea ... cu totii o avem cateodata!

...orasul e mic...dar frumos! :P