- miercuri, 28 octombrie 2009

300..


de zile, nu de spartani..
Pentru ca azi e a 300-a zi din 2009. 300 de zile care au trecut foarte, foarte repede. De fiecare data in ianuarie, chiar dupa revelion, imi vine sa zic cat de departe mi se pare sfarsitul de an, desi stiu cat de repede se apropie, de fiecare data. Mai sunt 65 de zile pana la sfarsitul anului.

Si daca tot ziceam de trecerea timpului, mi-am amintit de doua piese fooarte vechi, (re)gasite din intamplare, pe care le-am auzit cu mult timp in urma, la Borsec.


44 М Резник - Рабби Фрейлих
Asculta mai multe audio Muzica


01 Л Грандэ - Шолом Алейхем
Asculta mai multe audio Muzica


Pentru purtatorii de lentile de contact, care agreaza aceasta forma de a ascunde ca sunt, in adancul lor, niste ochelaristi, astazi e zi de sarbatoare. De ce? Pentru ca cu 96 de ani in urma, in 1913, s-a nascut Otto Wichterle, cel care a inventat lentilele de contact. Nene asta a murit in 1998, asa ca ''La multi ani!'' spuneti-va intre voi mai bine.

Si tot asa, fara nici o legatura, a vazut careva ''Paranormal Activity''? Oare chiar e ''one of the scariest movie of all times'' sau e apa de ploaie cu buget mare pentru publicitate?

2 comentarii:

Cristake spunea...

Ciob-anas cu 300 de oi. Astea 300 de zile au trecut la noi in stil mioritic - resemnare, nu spartan. Asta ca veni vorba de 300.
Paranormal Activity nu am vazut, insa nu prea mai am incredere in chestii de astea - "the scariest...", "the most thrilling..." si alte alea. Dupa ce am vazut Doom (un film care merita rulat in fosa septisca, nu in cinema sau pe pc) sau Blair Witch Project, nu ma mai inghesui la smecherii de astea.

Lucian spunea...

nici nu mi-am dat seama ce repede a trecut si anul asta...