- duminică, 29 noiembrie 2009

Animalute de casa






Ce fain ar fi sa putem avea tot felul de animalute de casa. Mi-s foarte, da' foarte dragi si cainii, si motanul Sirtaki, si imi era drag si papagalul Pityu cand traia, si broasca testoasa Matusalem si cioara pe care nu mai tin minte cum o chema, dar ar fi atat de fain sa putem avea si ursuleti panda, macar doi, cativa arici, maimute nu stiu daca as vrea ca uitati aici (si aici) ce fac, si ar fi scandal toata ziua, dar inca cateva animalute mici si jucause ar avea loc langa cei 4 caini si langa motanul pe care il avem.
Si ii fain sa ii ai de mici-mici , cum e si ursuletul de aici: LINK.
Si as mai vrea un dinasta: LINK, nu stiu ce e, da e prietenos si cred ca seamana cu un motan care mi-a disparut anul trecut, Halibulah Balibei Khan.
Si cateva veverite si vreo 2 elefanti, da de mici, si ratuste as vrea, daca ar ramane mici tot timpul. Cred ca asta e valabil si pentru elefanti. Si foci as vrea, am avut un caine ca o foca mai demult.

4 comentarii:

Monica Olteanu spunea...

prima si a treia fotografie sunt geniale:)

marcu spunea...

Ce bine ar fi ca toti oameni sa iubeasca animalele.

marada spunea...

Frumoase animalute!
Si eu le-as vrea!

Cristake spunea...

Faină dorinţă, dar... ar trebui câte o furgonetă de haleală pentru toate animăluţele astea. Dacă vrei un pet, nu e mai simplu să îţi iei unul de bere? :p
Eu am avut un papagal, de când a murit am rămas cu un singur animal de companie, ego-ul. Îl mai trag de coadă, îl mai dezleg să zburde... frumos, dom'le, frumos... :D