- duminică, 6 decembrie 2009

Ciudatenii

Cu toții avem anumite aspecte și pasiuni care pentru alții reprezintă ciudățenii.
Și dacă tot am vorbit nu demult de fobii, le-a venit acum timpul și ciudățeniilor.
( Dar fobiile își au locul și la ciudațenii :D )
Leapșa am primit-o de la Gaby.

1. Îmi pierd/rătăcesc cheile, telefonul și elasticele de păr foarte foarte des.

2. Nu îmi place să fiu strigată pe nume. Acasă mi se spune Juju, în public Iuli.

3. Uit să mănânc dacă sunt singură acasă

4. Mi-am vopsit părul în zeci de nuanțe (pe rând desigur)

5. Tot timpul am fost cea mai mică din clasă.. în anul 4 de facultate, în timp ce colegii mei au 23 -24 de ani, eu doar 22

6. Sunt extrem, dar extrem de punctuală

7. Adorm greu și mă trezesc de multe ori în timpul nopții și mi-e frică de întuneric

8. Mi-e foarte frică de insecte

9. Amestec la o masă tot felul de lucruri pe care alții nu și le imaginează împreună: ceai cu cafea cu lapte, supă și mere, cafea cu sirop...

10. Am foarte foarte multă răbdare, dar cand mi-o pierd, nu îmi doresc să fiu în locui celor care se află în preajma mea

Și ca bonus, cea mai mare tâmpenie pe care am făcut-o la o lucrare de control, prin clasa a doua cred...



Leapșa merge mai departe la.. cine vrea și are chef de joacă și nu e prea stresat de alegeri.
:D

15 comentarii:

Gabi spunea...

Mortala faza cu oaia :-D

In rest, avem in comun punctele 3 si 6, aveam si 10 dar in ultima vreme s-a cam terminat cu rabdarea mea.

Krisno spunea...

Nice photo..sweet face

Monica Olteanu spunea...

:))deci ultima e de jale....se intelege aveai doar cativa anisori:P.....si da bun venit in club, ma simt minunat sa descopar un om punctual:)

veres florian spunea...

iasmina zice ca propozitia „oaia se caca prin cur” este corecta. :)

Ipu Ninulescu spunea...

la punctele 5,6, 9, 10 ma identific si pe mine :)... cu specificatia ca eu sint nonconformist si nu imi place nici un fel de contringere, in special ce-a pe considerente religioase.

Mika spunea...

3.Ca si tine ...
6 IDEM,intotdeauna trebuie sa astept ...si nu-mi place deloc ,dar dau sfertul academic tuturor.
10.La fel,dar si daca reuseste cineva sa ma calce "pe babatura" ...nu vreau sa ma gandesc ce iese ,cu riscul de a pierde persoane dragi .

Faza cu lucrarea este bestiala .
http://mickelasblog.wordpress.com/2009/12/05/oracol/

Ina ma numesc spunea...

imi place blogul tau:)

marada spunea...

Chiar azi un micut mi-a spus o numaratoare de-a lor care avea si expresia "i-a intrat o teapa-n cur".
Copiii ceilalti au ras cu manutele la gura, eu am trecut usor la alta numaratoare. Probabil au crezut ca nu am inteles, iar eu i-am lasat.
Daca faceam caz era mai rau!
Toate cele bune!

tasha spunea...

Toti avem ciudatenii,tocmai prin asta ne deosebim unii de altii,si asta mi se pare ca e ok!
Te rog sa-ti ridici premiul de pe blogul meu.

Cristake spunea...

Deci pentru faza cu "oaia se caca prin cur" ai tot respectul meu. Si eu am facut o lucrare de control deraiata, am luat 10 si amenintarea ca voi fi dus la directeur daca mai fac - dar eram intr-a VII-a, vasazica ai fost mai precoaca decat mandea.
Respect !!!

iulia spunea...

Invatatoarea mea a fost atat de socata, incat i-a chemat pe ambii parinti la scoala.
Pe tata l-a apucat rasul de nu s-a mai putut opri. A pastrat lucrarea si mi-a dat-o cand am ajuns la facultate :))

Cristake spunea...

Intr-adevar, cei ce au grait adevarul mereu au patimit. :D

Tivadar Emanuel spunea...

am ras de numa la faza cu oaia :)))) esti tare rau de tot .......ai fost si vei ramane sunt sigur :))))

si ce faci tu de te trezesti la ora 5 ha?:P

iulia spunea...

Chiar daca nu vreau eu, ma trezesc cainii :)))
Si deja m-am obisnuit si ma trezesc repedee repedee.

Tivadar Emanuel spunea...

si eu as vrea sa ma pot trezi asa de repede :D