- luni, 28 decembrie 2009

Jucarii din ouale Kinder vechi









7 comentarii:

Ipu Ninulescu spunea...

Superfrumoase :)) cadilacul roz e foarte valoros, am vazut pe un site alaltaieri :)) cind cautam surprizele mele :)este o serie limitata si e raritate.
Multumesc mult ca le-am putut vedea si eu, chiar sint superbe.

Krisno spunea...

Wow..the toys are cute..

LArSON spunea...

Buna,
Ninu se inseala cadillacul roz e o piesa obisnuita

dar

colectia este foarte frumoasa. Ai pastrat cumva si hartiutele la piese? :D

A, sa nu uit surprizele cu Mario nu sunt Kinder.

Cristake spunea...

Dragute. Nu vaz cum anume te poti juca cu ele, insa un home made video poate iesi - evident, cu o idee beton. Un fel de animatie, vasazica.
Io am doar doua de astea kinder - o garda papala elvetiana si un magar. Am avut noroc, vasazica, desi nu sunt colectionar.

justralucutza spunea...

mi-ai adus aminte...cand eram mica si mergeam la varisoru' meu..avea o colectie de vreo 200 de figurine...mama ce joaca iesea. nu aveam nevioe de toata tehnologia..si acum stau si ma gandesc..ce'o fi facut cu ele?

purplegirl9212 spunea...

dadadadda:X:X



adoram jucariile astea cand eram mica:X:X:))


si mama imi cumpara in fiecare zi cate un ou kinder:X:X


ma bucur sa vad ca mai sunt si alte persoane care au jucarioare dastea:X:D:D

Oct0ber's Tears spunea...

Am si eu cateva dintre cele din fotografii...M-ai facut sa vreau sa le caut!