- vineri, 4 decembrie 2009

La multi ani mama!





La multi ani, mama!
Eram in clasa intai cand i-am scris prima data mamei ''la multi ani!'' in jurnal. O agenda cu copertile albastre, care intre timp s-a colorat cu cerneala si alte pete, coperti intre care mi-am asternut primele cuvinte scrise intr-o alta ordine decat cea impusa la scoala.
Scriam despre animalutele pe care le aveam, caini, pisici, papagalul, brosca testoasa, despre vreme, cirese, primii ghiocei, despre hainute pentru papusi, despre ce prajituri a mai facut mama, scriam cu stiloul, nicidecum frumos, imi placea sa scriu, dar nu sa scriu frumos.
Dar sa revin...La multi ani, mama!

Si daca Fox ar putea vorbi, ti-ar spune si el La multi ani, sa tot aiba pe cine trezi in toiul noptii, cand se satura de somn si are chef de joaca. Noi am cam crescut, dar uite ca tot ai copilas mic. Si nu unul, ca 3, si daca il numaram si pe Matu, atunci 4.



''Uncle Grga, musica!''




Tot in 4 decembrie, dar cu 878 de ani in urma a murit Omar Khayyam (nascut in 1o48)

04.12.2009

6 comentarii:

vorbele spunea...

Multi multi ani mamei tale! Sa traiasca fericita si sanatoasa.

ps. mamele noastre sunt din aceeasi zi. ;)

Loredana spunea...

la multi ani mamei tale! sa va bucurati impreuna ani buni de acum inainte!

Monica Olteanu spunea...

LA MULTI ANI!...PT MAMICUTZA TA:).....SA-TI TRAIASCA, SA II TRAIESTI SI SA VA BUCURATI UNA DE ALTA MEREU:)

Krisno spunea...

Those dogs looks cute..

iulia spunea...

Multumim pentru urari!

marcu spunea...

Te rog desi cu intirziere sa primesti urarile mele pentru mama ta.Sa-i dea Dumnezeu viata lunga si multa sanatate, bucurie in suflet alaturi de cei dragi.