- duminică, 20 decembrie 2009

La vie en rose (2007)




Am vazut in dimineata asta filmul care prezinta biografia lui Edit Piaf. Personajul principal este interpretat de Marion Cotillard, (actrita franceza), care a fost laureată a premiului Oscar pentru acest rol , recunoastere pe care a meritat-o din plin.
Un film biografic pe masura lui Edith Piaf, ce o infatiseaza de la copilarie pana la glorie, de la victorii la suferinte, de la Belleville la New York, de-a lungul unui destin aproape neverosimil, descoperim sufletul unei artiste si inima unei femei. Plina de viata, fragila si in acelasi timp indestructibila, si-a dedicat viata muzicii pana la sacrificiu, devenind o figura nemuritoare.
Un film impresionant, atat prin povestea pe care ne-o spune, cat si prin interpretarea emotionanta a lui Marion Cotillard.
Filmul se incheie cu imaginea ei pe patul de moarte, si cu franturi din viata ei, pe fundalul piesei ''Non, je ne regrette rien''
Mai multe despre film puteti citi aici: LINK


5 comentarii:

Krisno spunea...

I guess she's a singer :)

Monica Olteanu spunea...

nu am vazut filmul, sper sa l vad cat mai repede:)

ai ceva la mine pe blog, draga mea!:)

adniana spunea...

Iulia,am ceva pentru tine pe blogul meu:)

vorbele spunea...

Da, la filmul asta ma refeream, e excelent.

CARMEN spunea...

luni, 21.12.2009 pe ARD la ora 20.15 (ora Germaniei) va rula filmul "La vie en rose" si ma bucur sa-l revad!