- marți, 22 decembrie 2009

Sandra Bullok, Gerard Butler


Am vazut in ultimele zile 3 filme, intamplator in fiecare a jucat si Sandra Bullok, o actrita care stie sa se faca foarte placuta, si cred ca in aproape orice film ar juca, ar reusi sa ma faca sa ma uit pana la final, doar din cauza ei. Nu se poate sa nu iti placa.
Cele trei filme sunt: ''The proposal'', ''The blind side'' si ''All about Steve'', comedii la care am ras de una singura.
Un alt film remarcabil (nu comedie) este ''Law abiding citizen'', despre care puteti citi aici: LINK. Am vazut aproape toate filmele in care a jucat Gerard Butler si in fiecare a avut un rol fascinant.

Despre 2012 si Avatar nu voi vorbi eu, pentru ca a vorbit deja aproape toata lumea, dar nu pot sa nu va zic ca m-am delectat cu ''Ponyo on the Cliff'' si ''Curious George'', doua animatii neasteptat de faine, chiar daca nu au fost realizate 4D, cum sunt realizate multe alte animatii din ultima vreme. Mi-a fost dor de desenele in stil ''vechi'' si nu mi-au inselat asteptarile.
Nu pot sa nu amintesc si de Family Guy-Dark Side, pe care il recomand nu numai celor care urmaresc serialul, ci si pentru cei care au chef de o radiografie animata a societatii bolnave in care traim, o parodie la care nu ai cum sa nu razi (unde alt undeva ati mai auzit de lansatoare de viermi intestinali? :P ).


Un comentariu:

Lucian spunea...

filmele cu sandra bullock le-am vazut si eu. gerard butler joaca numai in filme bune in ultima vreme.