- joi, 24 decembrie 2009

The time travelers wife


Bazata pe romanul omonim al autoarei Audrey Niffenegger, drama "The time traveler's wife" prezinta improbabila poveste de dragoste a lui Clare (McAdams) pentru Henry (Eric Bana), posesorul unei gene care-l face să dispară din prezent pentru a reapărea într-un timp şi loc necunoscute.
Desi stie despre maladia genetica cu care a fost diagnosticat ea isi asuma riscul de a se casatori cu el, fiind pregatita in permanenta sa se confrunte cu disparitiile bruste si indelungate ale lui Henry si cu aparitiile intempestive ale acestuia in viata ei.
S-au cunoscut cand ea avea 6 ani, cand el s-a intors in timp pe pajistea unde ea se juca. De atunci a inceput sa ii faca vizite repetate, pana la 18 ani, dupa care s-au revazut intamplator cand ea era deja mare.
Este o poveste emotionanta, poate la fel de frumoasa ca cea din Somewhere in time, care te face sa iti imaginezi timpul nu ca pe ceva cursiv, ci ca o panza desfasurata, pe care totul se petrece simultan, totul exista in acelasi timp, trecut, prezent si viitor, desi noi nu avem capacitatea sa ne aflam decat intr-un singur loc.
Personajele principale sunt interpretate de Eric Bana si de Rachel MacAdams, doi actori care imi plac foarte mult. Pe el l-am mai vazut in The other Boleyn girl si Troy, pe ea in The Notebook , in roluri la fel de impresionante.
Vizionare placuta!

3 comentarii:

Geanina Codita spunea...

O poveste pe care toţi am trăit-o, probabil.

Sărbători liniştite şi pline de iubire alături de cei dragi!

CORA spunea...

Iulia, am vazut filmul in premiera la cinema! M-a emotionat foarte tare si am ramas un timp trista dupa finalul pe care l-a avut! Dar Razvan, prietenul meu, mi-a spus ca el a perceput un final oarecum fericit, pentru ca, in fond, Henry era nemuritor, caci si dupa moartea lui fizica, el putea sa se penduleze in timpul trecut. :)Frumos film!

marada spunea...

Sarbatori pline de lumina iti doresc!