- miercuri, 23 decembrie 2009

Vechiul Kinder



Cand eram mici, oul Kinder era invelit in staniol, dar de ceva vreme l-au bagat in plastic, iar jucariile-surpriza sunt niste prostii care m-au facut sa renunt sa mai cumpar asa ceva.
Am o multime de colectii din vechile jucarii, foarte foarte dragute.

Din reflex, in speranta ca voi mai gasi Kinder-ul cel vechi, de fiecare data cand intram intr-un magazin, cautam ouale de ciocolata invelite in staniol, fara nici un succes..pana azi, cand le-am gasit din greseala, sub raftul pe care erau asezate cele in stil nou. Nu va puteti imagina cat m-am bucurat, chir ieri m-a intrebat frate'meu daca nu am mai vazut pe undeva Kinderul ''vechi'', si i-am raspuns ''nu cred ca mai exista''.


Mesulam, mare amator de ciocolata, a fost si el foarte curios la vederea oului de ciocolata, care i-a placut foarte mult, si acum sta langa mine in speranta ca poate mai am, desi mi-a mancat-o toata deja :))

5 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

ioioiio ce de jucarele:)) frumos :-)

Ioana spunea...

Pot sa spun ca sunt destul de norocoasa, dat fiind faptul ca fix langa scara mea e un magazin care inca vinde asa ceva! :)

CARMEN spunea...

Craciun fericit Iulia!
http://vis-si-realitate.blogspot.com/2009/12/lista-de-dorinte.html

Praf de Stele spunea...

Si baietii mei au colectionat surprizele de la ouale Kinder cele vechi care erau erau mult mai frumoase .Pacat ca le-au schimbat. CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi.

LArSON spunea...

Buna,
au inceput sa reapara si ouale cu staniol in romaneste, nu numai astea unguresti. In Bucuresti se gasesc in cateva supermarketuri.

In rest pot sa raspund tuturor ca jucariile nu s-au schimbat doar au evoluat pentru a corespunde ideii de joc a pustilor de azi.

Cine e interesat de jucarii poate sa incerce blogul meu :D