- vineri, 18 decembrie 2009

Oameni de nimic

Am cunoscut-o aseara pe catelusa pe care a gasit-o mama pe strada saptamana trecuta. O cheama Zizi.
Inca este fricoasa si nu prea are incredere in nimeni, dar incet incet se va obisnui cu noi si sper sa devina prietenoasa.
Nu stiu care a fost soarta ei de pana acum, dar se vede pe ea ca nu i-a fost usor si a intalnit oameni de nimic, care au maltratat-o, asa cum le place unora. Oameni de nimic care isi manifesta ''puterea'' lovind animale fara nici o aparare. Cum poti sa lovesti asa un sufletel neajutorat, cu asa o privire?
Am incercat sa o mangai, si cu greu m-a lasat sa ii pun mana pe cap, crezand ca orice contact cu oamenii ii va provoca durere.
Sper sa isi revina cat mai repede pentru ca noi o iubim tare mult, chiar daca mai avem 4 caini.
Din pacate strazile sunt pline de astfel de caini, fara stapan, care nu mananca nimic zile intregi, si in loc de mangaieri primesc lovituri si nici o mila.
In ce lume traim, ce fel de oameni sunt cei pe langa care trecem zilnic pe strada?








video

3 comentarii:

tasha spunea...

ce dragut draga Iulia ca o protejezi...bravo! toata admiratia mea,si mie imi sunt tare dragi animalele,am si la SM si la Negresti...

marada spunea...

Daca oamenii ar fi mai grijulii si ar castra animalele nu am fi in situatia aceasta.
E bine ca ai luat-o acasa, dar cu o floare nu se face primavara. Sunt o multime de caini pe strazi...
Toate cele bune!

Praf de Stele spunea...

Si noi avem 3 caini si 2 pisoi si ii iubim pe toti, sunt niste suflete recunoscatoare si prieteni adevarati. Catelusa mea Bobitza a fost caine de strada si cred ca a fost chinuita. S-a invatat cu oamenii dar cand ridica cineva tonul se sperie si se ascunde, isi aduce aminte de trecut chiar daca acum e iubita. Cinste oamenilor cu suflet mare ca voi !