- miercuri, 6 ianuarie 2010

Avem catel nou:D






Nu a trecut nici o luna de cand a gasit-o mama pe Ziziuca pe strada, astazi ne-am mai imbogatit cu un nou membru al familiei. Statea zgribulit pe strada noastra, in ploaie. Cand l-am luat in brate m-a marait, era foarte speriat saracutul.
E la noi de nici o ora, dar deja s-a imprietenit cu Fox, si acum incearca sa imi cablul de la aparatul foto :))
Daca e al cuiva, veniti repede dupa el, inainte sa ne obisnuim noi cu piticutul cu ochii albastrii!
Noi mai avem acasa 5 caini, si nu prea mai avem cum si unde sa il tinem si pe piticutul nou, mai ales ca va fi de talie mare. Asa ca.. nu va trebuie un catel dragalas si jucaus, pe care sa il iubiti si sa nu il lasati pe strada?

6 comentarii:

maya spunea...

Ce scumpic este, micuta maya s-ar impreteni cu el. Parca tot la voi vin catelasii si cum aveti un suflet atat de bun, ii adoptati pe toti, dar sunt sigura ca ii veti gasi stapan dragalasului cel nou!

Praf de Stele spunea...

Sincer m-a surprins titlul postarii si am venit repede sa vad ce e ! Si eu am 3 catei, toti 3 cu carnet de sanatate si Frontline - la zi , si recunosc ca e cam greu. Desi se iubesc intre ei cand il mangai pe unul se inghesuie si ceilalti ! Apoi voi cu 5 !? In orice caz aveti un suflet mare si daca ar fii mai multi oameni ca voi nu ar mai exista catei amarati ! Are niste ochi superbi catelul si e foarte simpatic, sper sa-i gasiti un stapan cu suflet la fel de bun !

iulia spunea...

E al 6-lea, si chiar nu mai avem cum sa il pastram. Sper sa ii gasim un stapan bun, si daca se poate cat mai repede ca eu plec sambata inapoi la cluj si daca ramane mama cu atatia pe cap, nu stiu ce ne facem :((

CARMEN spunea...

Hei...tu ai o poza noua si ...un catelus dulce cu ochi albastri! Ce pacat ca locuiesc asa departe!

EmmE spunea...

dragut :x

Lillee spunea...

Sa va traiasca :)