- sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Inghetata de zmeura, dulceata de nuci verzi si dulceata de trandafiri

Vara, mama ne face inghetata de zmeura , cu spuma din oua. E asa de buna ca de multe ori nici nu asteptam sa inghete, si o mancam asa, de cum era gata amestecul din zmeura, spuma de ou si zahar. Nu va vine sa intindenti mana si sa culegeti zmeura din poze? :P


Mult timp nici nu am stiut ca se poate face dulceata din petale de trandafir. Nu mai stiu cand si unde am mancat prima data, dar acum gasiti asa ceva in aproape toate supermarketurile. La fel ca si dulceata din nuci verzi.



Dulceata de nuci e cred ca cel mai bun lucru pe care l-am mancat vreodata :D Si inghetata cu nuci, si iaurtul cu nuci verzi :D

http://4.bp.blogspot.com/_prszrffyzpQ/Si-ko6pjBPI/AAAAAAAAOQg/mbsVK2d7N3Y/s400/DSCF0357.jpg

Sper ca v-am facut pofta! :D

(pozele nu imi apartin, sursa: google)

9 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Iulia maichii , pe mine m-ai ucis cu siguranta , caci dulceata de trandafiri si cea de nuci verzi sunt cele mai bune din lume , alaturi de cea de cirese amare...Ca sa iti dai seama ,asta vara am fost in stare sa dau 150 000 lei vechi pe un borcanel de 100 grame de dulceata de nuci verzi....
Ce sa mai spun?Abia astept vara...sau nu,mai bine maine intru la magazin si imi cumpar....ca nu se poate asa...:)))))

tasha spunea...

Iulia!!! imi ploua in gura..vai ce-mi faci! zmeura parca in fata mea,asa bine ai reusit s-o fotografiezi...vai ce pofta mi-ai facut! in Viena gaseam in magazin,dar aici ce ma fac?

magda spunea...

am mancat o singura data dulceata de nuci verzi....dar si acum ii simt gustul :)

tartoras spunea...

Woooow, cele mai bune dulceturi din lume...salivez de nu se poate!
Anul acesta o sa incerc sa mi le fac eu singura...
Problema este ca nu-mi amintesc cum se numeste trandafirul din care se poate face dulceata...
Buna postare, super fotografii!

iulia spunea...

Am gasit pe net cateva informatii:
(TRANDAFIR DE DULCEATA:MACIES
Rosa damascena, sau ''Rosa centifolia cu flori foarte mirositoare''

http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/7950/Dulceata-de-trandafiri/

http://www.condimenteweb.ro/index.php?module=fisaCondiment&cid=56

Sper sa va vie de folos! :D

Tivadar Emanuel spunea...

da, mi-ai facut pofta
am avut o dulceata de trandafiri adusa de cineva din Grecia iar cand am fost plecat de acasa cateva luni - am lasat-o la fratelo si dansul a mancat-o pe paine :(( - iar eu - noah fiind o dulceata mai rafinata o adaugam ca adaos la unele deserturi :D

Tivadar Emanuel spunea...

dulceata de nuci verzi - sincer nu ma atrage ...

Monica Olteanu spunea...

aia de nuci ma topeste....ce fain arata toate...mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

marada spunea...

Tu vrei sa ma imbolnavesti?