- marți, 5 ianuarie 2010

Omulet de zapada si paduri tropicale




Perioada mea preferata din an este luna decembrie.. in ciuda agitatiei si nebuniei oamenilor din jurul sarbatorilor, eu ma simt mai linistita ca niciodata. Chiar daca e frig, intuneric si ce mai vreti voi, eu ma simt bine in decembrie. Si ultima saptamana din an, al 3-lea an consecutiv, a fost mai frumoasa decat toate celelalte la un loc. Nu ma intereseaza in mod deosebit sarbatorile de iarna, traditiile si funditele rosii cu care se impacheteaza povestile de craciun.
Pe cat de mult imi place luna decembrie, cu atat mai putin imi plac lunile care urmeaza, primavara, cand chiar daca natura se trezeste din amorteala iernii, inca e pustiu si rece afara.

Si fara nici o legatura cu toate astea, dar intr-o zi voi muri. Pana atunci va tot veni luna decembrie, an de an, lasand in urma dezamagiri, sperante, si aducand la suprafata amintiri de mult uitate, nostalgii fara alt leac decat timpul.
Pana intr-o zi cand toate astea isi vor pierde importanta. Definitiv si ireversibil. Ziua in care voi muri, ducand cu mine si cea mai mica si neinsemnata frantura de amintire, speranta sau teama.
Valabil pentru noi toti.
Si acum, lasand la o parte frigul din perioada asta a anului, pentru cei care au chef de o calatorie imaginara in America de Sud, intrati pe LINK, sau AICI. Nu va asteptati la poze sau filmulete cu paduri tropicale, este doar muzica. Asta este. Nu ne-am nascut cu totii maimute in Brazilia sau pe Pandora din Avatar. Poate la urmatoarea reincarnare.

9 comentarii:

ana spunea...

dragut blogul!

Lillee spunea...

Si eu sper ca poate la urmatoarea reincarnare...

Geanina Codita spunea...

Până la următoarea reîncarnare am mers pe firul linkurilor din postare. Destindere totală. Mulţumesc.

Zi magică!

Tivadar Emanuel spunea...

de ce te gandesti la ziua cand vei muri ? !?! n-are rost

Ipu Ninulescu spunea...

Si eu vreau sa ma reincarnez pe Pandora :) !!!

CORA spunea...

E frumos decembre! Mi se pare cea mai lina luna a anului! Si poate cea mai stralucitoare datorita stelutelor ce pica din cer! E frumos cand ninge decembre!!!

SuperJa spunea...

My favorite singer from South America - Cibelle

http://www.youtube.com/watch?v=ATxSvH2yzH0

- eu cresc si ma cuibaresc mai mult in primavara si toamna... dar recunosc, iarna cu alb e magnifica :).

Praf de Stele spunea...

Si mie imi place foarte mult decembrie, mai ales cand e zapada multa. E ceva magic. Cat despre reincarnare si moarte - le-as lasa pe mai tarziu !

Krisno spunea...

Great pictures :)