- vineri, 29 ianuarie 2010

Paint









Am redescoperit bucuria de a ma juca in Paint. Cand am auzit prima data de Paint mi se parea o minune. Puteai sa desenezi direct pe calculator, era incredibil, o multime de culori, nu se punea problema sa nu am rabdare, puteam desena orice, puteam sterge, puteam colora si recolora fara sa ma plictisesc.
Azi mi-am descarcat din nou programul dupa mult timp in care nu l-am mai avut, si uite ce a iesit. Un pinguin, doi ceva ce se tin de manute si o albinuta modificata genetic. Mai urmeaza!

14 comentarii:

Tlaloc spunea...

Amuzante si dragute desene :)

Lillee spunea...

:) super...suflet de copil.

iulia spunea...

Multumesc. Am mai adaugat cateva.

Tivadar Emanuel spunea...

Ala zambaret e tare cool! ;)


Sunt faine toate!

Dar n-am inteles - cum adica ti-ai descarcat programul? ca doar se instaleaza odata cu sistemul de operare..doar sa fie windows...

iulia spunea...

Mda stiu..dar totusi nu l-am avut, sau nu l-am gasit sau sau sau..deci l-am descarcat :)

Cristake spunea...

Baga de sama, ai pus mana pe o jucarie cu potential mai mare decat ai crede... :D Uite ce se poate face cu "micutul" MS Paint:
http://hello.eboy.com/eboy/wp-content/uploads/2006/01/MSH_koelnposter_29t.png

Chestiile de genul asta se numesc pixel art si sunt facute in Paint sau in alte programele grafice la fel de simple - cele precum Photoshop sau Corel Draw sunt chiar contraindicate.

Cristake spunea...

PS - Probabil ca dupa doua, trei opere de genul asta, pixel art, mai ales la dimensiuni de astea, ajungi ochelaristul targului... Regele dioptriilor... dar who cares? :D

Monica Olteanu spunea...

ce faine sunt;))

marada spunea...

Albinuta...modificata genetic? Cum e mierea ei?

iulia spunea...

@Cristake: ai de capu meu, am cautat pixel art pe google, fascinant!
Cand voi avea prea mult timp liber, ma apuc si eu de asa ceva :D

@Marada: mierea ei e roz, cum altfel :))

Praf de Stele spunea...

Sunt frumoase ! e placut sa redescoperi bucuria pe care ai trait-o candva! Apropo...Windowsul pe care mi l-au pus baietii pe computer nu avea Paint asa ca a trebuit sa downloadez unul de pe Paint.net si pana l-am descoperit a fost tare complicat

tasha spunea...

Toate desenele sunt dragute,chiar imi plac,ai talent!

magda spunea...

super...am incercat si eu,dar ma las de "talentul" asta :)....ale tale sunt f faine....

iulia spunea...

Multumesc pentru comentarii! Dar daca aruncati o privire pe link-ul dat de Cristake, cu pixel art, veti vedea ce inseamna cu adevarat talent si rabdare, iar ale mele vi se vor parea dor niste biete schite neterminate.