- sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Vaccin impotriva dementei senile

Sunt momente in care trebuie sa recunosti ca chiar daca esti o masinarie care chiar daca e extraordinar de complexa si precisa, jucaria se mai strica. In momentele alea, care pentru unii inseamna disperare maxima, fiecare se salveaza cum poate.
Uitati-va ce fac unii: LINK.
Oamenii responsabili se duc dracului la medic. Ca de aia e medic sa incerce sa te repare. Mai taie un deget, scoate un apendice, o umflatura, una-alta, dupa caz. De cele mai multe ori se descurca bine, ca de aia suntem atat de multi si de sanatosi. Uneori mai dau rateuri, ca oameni sunem cu totii.
Fara dezvoltarea din domeniul medical, ne-ar duce dracu si de la o simpla raceala. Amintiti-va cati au murit de la boli pe care astazi le consideram banale, si de care scapam dupa doua-trei pilule minune. Cati nu au scapat de pecinginile ce au putut fi evitate cu ajutorul vaccinurilor, medicamentelor, investigatiilor medicale?

In 2010, inca mai sunt oameni care sa zica ca refuza un vaccin, cu motivarea ca prefera sa se lase in mainile lui dumnezeu.
E alegerea fiecaruia, evident. Dar ma intreb, daca ti se inflameaza apendicele, il lasi si pe ala in voia lui? Sau daca te doare un dinte, il lasi naibii sa doara, in loc sa iei un calmant, sau cu putin curaj sa te duci la dentist?
Multe vaccinuri, medicamente si instrumente chirurgicale au salvat nenumarate vieti. Asa ca, daca ar fi sa lasam totul in seama zeilor, am inchide spitalele, am opri cercetarile din domeniul medical si farmaceutic, si hai sa ne manance toate bolile, daca tot suntem atat de incuiati sa acceptam sa luam antidotul. Sa ne manance, daca tot asa vor zeii,nu?
Voi, aia care prefera sa se lase pe mainile zeilor, ia sa va vad cum va luati ca uraganul cand va doare si-un fir de par si cum bateti drumul pana la cea mai apropiata urgenta de numa' numa.

6 comentarii:

CORA spunea...

Si eu as refuza vaccinul impotriva ah1n1...si nu din lipsa de responsabilitate, ci pentru ca exista o sumedenie de riscuri pe care nu cred ca sunt dispusa sa mi le asum...

Monica Olteanu spunea...

ai dreptate:)

marada spunea...

Intre doua rele trebuie sa alegem raul cel mai mic!
Un vaccin poate fi o bariera intre viata si moarte!
Fiecare face cum crede ca e mai bine pentru el!

Lillee spunea...

:)) Nici eu nu fac vaccinul nici sa ma tai. Si stii de ce? In nici un caz pentru ca vreau sa ma las in voia lui dumnezeu...ci pentru faptul ca am facut ceva medicina la viata mea, iar acest vaccin este o prostie. ce inseamna un vaccin antigripal? O tulpina de virus gripal
introdusa in corpul tau. Pe langa faptul ca aceste tulpini se modifica de la o zi la alta ( deci maine poti face gripa foarte usor), la fel sistemul tau imunitar poate nu suporta virusul respectiv in organism si in acest mod se poate declansa gripa.
Este valabil pentru toate vaccinurile de gripa in general.
Sper ca nu te supara comentariul meu. dar sunt lucruri pe care multi nu le stiu pentru ca nu's dezvaluite. Te-am pupat.

iulia spunea...

Inteleg ca e o problema sensibila. E alegerea fiecaruia de a se vaccina sau nu, si evident exista o parte pro si una contra.
Eu nu i-am criticat pe cei care refuza vaccinul sau orice al tratament din motive rationale, ci pe cei care refuza categoric orice tratament, cu motivatia ''daca sunt bolnav asa a vrut dumnezeu''.

Lillee spunea...

Am inteles Iulia. In acest caz sunt perfect de acord cu tine :)