- joi, 4 februarie 2010

Romane, filme si cutremure


Cu 40 de ani in urma, in 1970, a fost publicat romanul ''Love Story'' de Erich Segal. Ecranizarea romanului a primit 11 premii Oscar. Vedeti trailerul filmului aici.



Tot in 4 februarie, au avut loc doua cutremure puternice, unul in 1976, in Guatemala, de 7,5 grade pe scara Richer, soldat cu 22 778 de victime, celalalt in 1998, în nord-estul Afganistanului, care a omorat mai mult de 5.000 de oameni (6,1 grade pe scara Richter).
Pe unii incearca sa ii omoare gerul, pe altii cutremurele.

5 comentarii:

marada spunea...

Ce-am mai plans la acest film!

life spunea...

Am citit cartea .....superba...

CORA spunea...

Oare ziua de azi, 04.02.2010, cum va ramane in istorie?

Krisno spunea...

Nice :)

Monica Olteanu spunea...

eram in cls a 12 cand am vazut filmul asta, am plans la el, si apoi l am mai vazut de 3 ori:)

:)