- miercuri, 31 martie 2010

Multe multe flori (si Franky)

video

video

Vedeti ce mare a crescut dracusorul pe care l-am gasit in ianuarie pe strada. Plin de viata si chef de joaca, o clipa nu sta in loc. Sper sa se mai cuminteasca pe cand va mai creste, daca nu, la fiecare nebunie de-a lui o sa aud ''tu l-ai adus, tu esti de vina!''. Dar nu puteam sa il las asa micut cum era pe strada, in ploaie. Mi-e foarte drag.

Nu prea se potrivesc cainii cu florile, dar nu pot sa nu amintesc de un catalog peste care am dat azi din greseala. A cumparat mama revista ''Practic'', in care am gasit un catalog din care se pot comanda flori, arbusti si pomisori foarte foarte frumosi. Firma se numeste Bakker, catalogul il puteti comanda de aici: LINK. Am gasit un forum unde ne impartasesc experienta si parerea cei care si-au comandat plante si flori de la Bakker, cititi aici: LINK.
Am facut cateva poze cu paginile catalogului, pentru a va face pofta:D











Eu mi-am luat azi un ghiveci cu trandafiri rosii, pitici (nu din catalog, ci de la Kaufland) :D


Un comentariu:

Geanina Lisandru spunea...

Primesc cu mare drag aceste minunății.
Zi plină de frumos!