- marți, 9 martie 2010

Sherlok Holmes (2009)


Nu am mai scris de ceva vreme despre filme, pentru simplul motiv ca nu am mai vazut demult unul care sa merite.
Sherlok Holmes merita cu varf si indesat atentia pe parcursul celor aproximativ 130 de minute cat dureaza.
Cei care au vazut Rock'n'rolla, filmul regizat de Guy Ritchie, cel care a regizat si Sherlock Holmes, sunt deja familiarizati cu stilul neobisnuit de filmare, cadrele mai intunecate, dar pline de farmec, ca si cum fiecare cadru ar fi o carte postala foarte inspirata.
Povestea in sine o puteti gasi aici: LINK.
Personajul Sherlock Holmes e interpretat foarte bine de Robert Downey Jr., dar nici Jude Law si Rachel McAddams nu sunt mai prejos. Inca este incredibil cat de bine pot sa redea costumele bine realizate, si efectele speciale o atmosfera demmult apusa. Londra acelei perioade este recreata ca si cum am fi si noi colo, martorii constructiei podului peste Tamisa.


Impresionant. Mi-a placut mult.



Continuarea filmului "Sherlock Holmes" urmeaza sa apara in 2011!


2 comentarii:

Lillee spunea...

Genial filmul, superb. Mi-a placut a nebunie :)

veres florian spunea...

nu am gustat umorul filmul deoarece ma asteptam la alt sherlok holmes, mai putin vulgar.
dar daca tu zici ca e fain am sa-l vad inca o data. poate mi-a scapat ceva.