- luni, 5 aprilie 2010

Cu trenul

Pe la 6 a inceput ploaia, dar joi se insenineaza din nou :D
Pomii din oras sunt infloriti (sunt cateva strazi cu pomi ornamentali cu flori rosii, foarte frumoase), au inflorit si magnoliile, zambilele, narcisele si azi dimineata am avut surpriza placuta de a descoperi ca au inflorit si papadiile in gradina. Primavara e frumoasa si proaspata, plina de energii pozitive si chef de viata.
A trecut un sfarsit de saptamana langa cel mai drag omulet din lume, de sambata pana azi, si mi-a fost atat de greu sa il vad plecand, sa raman singura in gara, in timp ce trenul se indeparta cu el. Am alergat cu Franky prin gradina, mai mult Eli, ca eu cu Franky am cam lenevit pe iarba..
Au trecut 21 de ani (aproape 22) fericiti si lipsiti de griji, si in fiecare dimineata cand ma trezesc realizez cat de norocoasa sunt pentru tot ce am si tot ce pot sa fiu.
Visez la vremea cand o sa avem si noi casuca noastra, si trenul ne va duce impreuna oriunde vom merge.

8 comentarii:

Monica Olteanu spunea...

Stiu cum e!!! Eu ii resimt lipsa acut. Niciodata nu a trecut atat de mult timp far sa ne vedem si cred ca sambata ne vom vedea si mi se pare atat de mult pana atunci....


Sa vi se implineasca visele....:)

>:D<

iulia spunea...

Monica, si mie mi se pare ca timpul trece atat de incet cand e departe de mine :(
Se pare ca amandoua asteptam sa fie sambata :D

Ipu Ninulescu spunea...

Iep..toti 3 asteptam sa vina simbata..blestemate fie zilele de singuratate :(( eu nu vad o gara eu vad o statie de autobus..cind mergem spre ea amindoi satul asta mi se pare plin de culoare si viu,,,cind ma intorc singur spre casa seamana cu un sat fantoma din care ori ce urma de frumos a disparut si e doar o carapace goala si fara suflet..si in fiecare Duminica cind ne despartim ma gindesc daca voi mai prinde urmatoarea simbata....sau ba...si daca simbata chiar va fi urmatoarea..ori urmatoarea..ori urmatoarea...

iulia spunea...

Asa simt si eu. Cand pleaca el, totul e pustiu, orasul care mi-a fost atat de drag ramane gol, pentru ca el a plecat. Si cand vine, totul e frumos si plin de viata.

Ana Thomas spunea...

Sunt etape in viata prin care trebuie sa trece...mandri, cu capul sus!Chiar daca ne e greu, chiar daca sufletul plange...
Iar reusita fiecarei etape e cu atat mai inaltatoare cand stii ca ai facut totul ca sa fie BINE!Sa-ti fie sufletul linistit...

Multi ani inainte, sa fii sanatoasa....esti atat de tanara!!!
Sunt absolut convinsa ca vei trece cu bine peste toate cate le enumeri, vei ajunge la "casuca" ta cu cel iubit , iar parintiti tai vor fi foarte mandri de tine!

Zile frumoase, tinerete!

Lillee spunea...

Multi ani inainte!
O poveste frumoasa aveti voi...peste ani va veti aminti cu drag aceste clipe.

iulia spunea...

Multumim Lillee!

Tivadar Emanuel spunea...

Sa dea Cel de sus sa ai parte de tot ce-ti doresti!
Iubiti-va mult! :D