- joi, 1 aprilie 2010

The Greatest (2009)

Nu am apucat sa spun nimic nici de An Education, A good woman sau Agora, filmele vazute in ultima vreme, si nici nu mai am ce sa spun dupa ce am vazut, in dimineata asta ''The greatest''.

http://www.cinemastrikesback.com/wp-content/uploads/2009/01/GREAT.jpg

Pe Carey Mulligan am vazut-o prima data in An Education, film in care si-a jucat rolul foarte convingator si impresionant. Are o fizionomie foarte placuta, spre deosebire de ''frumoasele de duzina''. De Pierce Brosnan nu mi-a placut pana sa il vad in acest film, pentru ca a jucat in James Bond si alte filme de actiune care nu imi fac placere. Susan Sarandon este placuta in ciuda varstei, i s-a potrivit rolul foarte bine. Nu intotdeauna actorii potriviti sunt garantia ca filmul va fi unul bun ( cum s-a intamplat in The Brother's Bloom care nu mi-a placut deloc), dar in cazul asta atat actorii, cat si filmul a fost impresionant. Despre povestea in sine puteti citi aici: LINK.

http://www1.pictures.gi.zimbio.com/Greatest+2009+Sundance+Screening+1uyXAVSwT1Bl.jpg

Mi-a placut enorm de mult filmul, mi-ar fi placut si mai mult sa il vad la cinema, imi vine acum cinema-ul din filmul The Majestic, sau un cinema in aer liber, din filmele americane vechi.
Coloana sonora este pe masura!
Puteti vedea filmul online aici: LINK.


Asta nu inseamna ca filmele mentionate la inceput nu sunt bune, mi-a placut foarte mult si An Education, si A good woman, pe care vi le recomand, dar ''The Greatest'' este intr-adevar the greatest! Despre An Education veti mai auzi cu siguranta, pana va veti satura de el, despre celalalt mai putin, pentru ca e din 2004.
Cat despre Agora..a fost mai degraba o dezamagire. L-am asteptat nerabdatoare, dar cele 130 de minute au trecut foarte greu, scene lungi si plictisitoare, pe care le-am urmarit doar de dragul perioadei prezentate. Intr-un cuvant: sec.

Sa revin la The greatest. Unul dintre cele mai impresionante filme vazute. Poate doar ''Somewhere in time'' il intrece.
Urmeaza sa vad And when did you last see your father, un alt film in care joaca Carey Mulligan.
Vizionare placuta!



4 comentarii:

Monica Olteanu spunea...

Multumesc pt recomandare. Nu le am vazut pe niciunul. Voi face rost de el si le voi vedea. Abia astept.:)

Monica Olteanu spunea...

"Nu le -am vazut pe niciunul." nu-mi place cum suna.


Nu am vazut niciunul dintre filmele pe care le ai mentionat in articolul tau.

Asa suna mai ok:P:))

iulia spunea...

Monica, sper sa te uiti, macar la The greatest! Mi-a placut nespus de mult, astept si parerea ta despre el!

veres florian spunea...

incerc sa le vad in ordinea descrescatoare.