- luni, 12 aprilie 2010

How to train your dragon

Imi plac animatiile. Open Season, Shrek, Ice Age, Ponyo on the Cliff, Mary and Max, Cloudy with a chance of meatballs, Curious George, Coraline, Ratatouille, Horton hears a who, The princess and the frog, Up!, cam astea imi vin in minte acum. (imi vine in minte si Bolt, dar ala nu mi-a placut). Mi-au placut foarte mult, si nu m-a dezamagit nici How to train your dragon.



Personaje dragute, care aproape ca te fac sa iti doresti sa ai si tu cativa dragoni prietenosi, caraghiosi si zburatori, ca cei din animatia asta. Mie dragonul negru mi-a adus aminte de motanul meu negru, Sirtaki, desi parca dragonul e mult mai prietenos si mai sociabil decat Sirtaki. Eu cred ca ar fi loc pentru amandoi in gradina zoologica de acasa.
Cateva cuvinte despre povestea in sine. Un satuc de vikingi dintr-o lume imaginara, lupta, sau mai degraba se apara impotriva dragonilor care ii ataca, le fura animalele si fac ravagii. Din generatie in generatie, vikingii se antreneaza de mici sa fie cat mai eficienti in anihilarea dusmanului pricipal, au chiar si un manual in care se clasifica tipurile de dragoni, unii care scuipa foc, altii cu aripile ca lama, altii micuti, dar cu dintii ascutiti, etc.
Copilul conducatorului vikingilor, spre nefericirea tatalui sau, are o constitutie fragila, si nici o inclinatie pentru a ucide dragoni. Copilul captureaza din greseala cel mai puternic si mai periculos dragon, dragonul negru, cu care se va împrieteni. Uite asa v-am stricat surpriza, dar nu-i bai, ca vor fi si alte surprize, printre care, vocea lui Gerard Butler, cu accentul sau irlandez. Daca ati vazut filme cu el, o veti recunoaste cu siguranta :D
Dragonii astia sunt mai draguti si mai prietenosi decat cei din Avatar.
Vizionare placuta!


2 comentarii:

Satmareanu spunea...

Pare foarte ok. Can wait to see.

copiiiiubirii spunea...

Abia astept sa-l vad si eu...