- duminică, 30 mai 2010

Salina Turda






Dupa vreo 2-3 zile de vreme buna, au revenit ploile, din plin. Am avut noroc ieri seara, ca nu ne-a prin ploaia in timp ce ne bucuram de open-air cinema din piata Unirii.
Dimineata a fost furtuna cu grindina, strazile s-au inundat asa cum nu le-am mai vazut niciodata. Am ajuns totusi cu bine la salina din Turda, unde ne astepta ingheata la dozator :D


Ma asteptam sa ma apuce claustrofobia, dar acolo nici nu am realizat ca am fost sub pamant defapt si nici nu a fost atat de frig pe cat ma asteptam sa fie. Am coborat pe scari, multe multe scari, si am urcat cu lifltul, am intrat in sala cu ecouri, ne-am dat cu barcuta, intr-o atmosfera de statiune de pe o alta planeta, sau dintr-un film science fiction.


Mai multe informatii despre salina gasiti aici: link.

video

Niciun comentariu: