- sâmbătă, 18 septembrie 2010

261

A 261-a zi din 2010.
Dupa o primavara si o vara ploioasa (in luna mai a plouat in fiecare zi), m-am obisnuit cu ploaia si nu ma mai deranjeaza atat de tare. Ploua, asta e. Ieri, intre doua reprize de ploaie, a fost vreme buna si am iesit la cules de alune, cu Vudulica. S-au copt de ceva vreme si Vudu a invatat sa le sparga cu dintii devenind mare mancator de alune, dupa episoadele cu mancatul murelor direct din tufis. Ursuletul negru imi aduce aminte tot mai tare de Frank, cainele meu drag care nu a cunoscut nici o toamna.

Acum fauna este formata doar din Matzu, Zizi, Vudulica, Mesulam, Ariel si Fox, proaspat tuns, si din motanul Sirtaki pe care il vad din ce in ce mai rar, pentru ca sta numai cu tata.
Vudulica a invatat sa se urce pe acoperis, unde se plimba in voie, cand are el chef.

http://4.bp.blogspot.com/_5_BAZ2hINww/TF2rxSLzpRI/AAAAAAAAFak/AgtPxU4_d00/s1600/14.jpg
Dracusorul negru cu capatana lui mare si ochisorii mici mi-e atat de drag ca si cum l-as cunoaste de cand m-am nascut. Chiar daca de fiecare data cand ne intalnim, uneori si de 20 de ori pe zi, are grija sa imi sara in cap, sa ma muste de nas, urechi, si alte lucruri la indemana, sa ma murdareasca pentru ca el e tot timpul cu noroi, chiar daca mai nou ii place sa plimbe broaste in gura, chiar daca el nu e totusi Franky.
Maine se implinesc 4 luni de cand a murit Frank. Inca in 18 mai seara, cand m-a sunat mama si mi-a zis ca Frank a baut apa, am adormit aproape linistita ca se va face bine. I l-au dus pe Matzu in casa, sa se bucure de el, dar bietul Frank era atat de bolnav ca nu a mai putut sa se bucure de nimic. Cel mai de viata suflet pe care l-am cunoscut vreodata. In 19 mai cum m-am trezit, m-am grabit sa o sun pe mama sa imi spuna ca Frank e mai bine, a dormit bine si va fi bine. Dar Frank a murit.








Un comentariu:

Praf de Stele spunea...

Frumos caine s-a mai facut Vudulica, si puxxy al meu scoate cate o nuca din plasa daca o prinde , o sparge cu dintii si o mananca. Da' bogata fauna aveti ! :D Sunt tare frumosi !