- luni, 18 octombrie 2010

Kinder

Cand eram mica nu era jucarie sau ciocolata de care sa ma bucur mai tare decat de oul Kinder. Invelit in staniol, cu surpriza in cutiuta ascunsa in ciocolata. Am pastrat cateva jucarii de-alungul vremii, dar din pacate multe dintre ele s-au pierdut. Erau colectii foarte dragute, cu personaje din desene animate, animalute, masinute, vaporase, de toate. Cateva poze aici: LINK.
Intre timp, din dorinta de ceva nou, avand in vedere ca totul in jur s-a schimbat, deci si copii de acum, astia de la Kinder au schimbat brutal ambalajul, si in loc de oul de ciocolata invelit in staniol, au facut o incercare de ou din plastic, total altfel decat cu ce ne-am obisnuit. Si nu au schimbat doar ambalajul, ci si colectiile de jucarii. Asa ca m-am trezit cu puzzle-uri, si tot felul de jucarele din multe componente, pe care daca le pui impreuna, nu rezulta nimic. Sau nimic interesant. Asa ca m-am lasat de Kinder.
Nu demult, au revenit la vechiul ambalaj si se lauda cu asta pe site-ul kinder.ro. Asa ca, bucuroasa, m-am reapucat de cumparat oul Kinder care mi-a fost atat de drag cand eram mica, si pe care nu l-am uitat niciodata. Dar surpriza placuta se opreste la ambalaj. Jucariile au ramas aceleasi porcarii ca in perioada ambalajului schimbat. Chiar daca cutiile promit jucarii care mai de care mai dragute (personajele din Shrek, colectii cu animale din padure, cu dinozauri, cu maimute). Din vreo 10 oua Kinder cumparate in ultima vreme, din locuri diferite, cam 7-8 au fost cu puzzle, 2 cu mainile alea ciudate cu stampile. Nici vorba de shrek, dinozauri, arici, zmei sau barcute, ori trenulete. Nu vi-i rusine?


http://www.euforia.tv/uploads/modules/news/12720/2353198.bin.jpg


[kinder.jpg]

Un comentariu:

Dungha spunea...

Sa stii ca ai dreptate, toate prostiile chinezesti - puzzle, avioane de hartie... le gasesti in noile oua Kinder.
Sustin cauza!