- vineri, 31 decembrie 2010

Day 365


In 1937 s-a nascut actorul Antony Hopkins, pe care l-am vazut in Tacerea mieilor, Suflete pierdute in Atlantida, dar si in multe alte filme reusite. In 1889 a murit Ion Creanga, si tot intr-o zi de 31 decembrie a murit bunica mea.
Afara e frig, mai frig decat anii trecuti. Suntem la finalul inca unui an, am terminat 4 ani de facultate, mi-am luat licenta cu bine, am inceput primul an de masterat, tot la Cluj, pe care dupa atata timp am ajuns sa il indragesc mai tare decat mi-as fi putut imagina. Am vizitat tot felul de locuri si de lucruri, am fost la strand in noiembrie, am zburat cu avionul la Roma, am vazut portocale in copaci, oul Kinder a redevenit ''vechiul ou Kinder'', invelit in staniol si nu in plastic, ne-a crescut familia cu 2 caini: Frank si Vudulica, pe Frank l-am pierdut chiar de ziua mea, Vudulica s-a facut mare si e cel mai dragut catel-ursulet pe care l-am cunoscut. Intre timp Matu a implinit 10 ani, in 2 mai, Zizi s-a acomodat asa de bine la noi ca simte nevoia sa muste vizitatorii, Mesulam cu Ariel, fratii pechinezi sunt la fel de al dracului ca pana acum, Fox tot preferatul mamei, Sirtaki -motanul negru- coleg de camera cu tata, Heatcliff motanelul mic si negru face nebunii acum la tara, dupa ce timp de cateva saptamani i-a pus la punct pe cainii din casa. Si Eli s-a facut cu un catel, gasit in ploaie pe strada, Franky 2, care a crescut mare si e foarte jucausa si neastamparata.


http://2.bp.blogspot.com/_5_BAZ2hINww/TFFXBtzc_0I/AAAAAAAAFYA/30ebKHr9LHg/s1600/90.jpg

La multi ani! Sa fim sanatosi, linistiti, cu chef de viata si de munca.

O, suflete, -mpreună suntem ca un compas
C-un braţ în lut, iar altul pribeag în infinit.
Un cerc imens înscriem în acest scurt popas.
Dar într-un punct, alături, cădea-vom la sfârşit.
Omar Khayyam

Un comentariu:

CORA spunea...

Un 2011 exploziv sa ai! La multi ani!