- sâmbătă, 11 decembrie 2010

Jocuri de la Monica

1. Ce raspundeati la întrebarea: ce vrei să te faci când vei fi mare?
Veterinar, arheolog...

2. Care erau desenele animate preferate?
La inceput orice se dadea la tv, apoi a aparut Hey, Arnold!, Tom si Gerry, Winnie the pooh...

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
Am primit odata o minge rosie cu buline albe. Anul asta mi-a murit cainele de ziua mea si nu mai e nici un motiv de sarbatoare.

4. Ce jocuri preferate aveati?
Tupu', urcatul in copaci, alergatul cu cainii, colectionatul jucariilor din Kinder, timbre

5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
Vroiam neaparat sa construiesc un aparat de zbor. Credeam ca e foarte usor si cat se poate de posibil ca un copil de 6 ani sa construiasca asa ceva. Acum ma multumesc doar sa zbor cu avioane gata facute.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Ma dadeam cu bicicleta, sau cu patinele cand ne ingheta strada neasfaltata.. In cadru organizat am facut cativa ani gimnastica.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Catalin Crisan, Madalina Manole, Aqua, Ace of Bace...Animal X, 3SE :))

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Un pian de jucarie, mic si roz :D




Un comentariu:

Monica spunea...

eu mereu cand auzeam in jurul meu cuvantul veterinar ma gandeam la pizza:)):)):))

pian mic si rox:))