- joi, 17 februarie 2011

Culori













6 comentarii:

Emme spunea...

woaw.. asa ceva n-am mai vazut.. impresionant.. Bravo :*

Monica spunea...

dc nu te faci designer?:P

ce mi plac:)

una dintre surorile mele e croitoreasa si imi cumparam materiale, desenam si o puneam sa mi faca rochii:P

as putea sa aleg si de aici cateva:P

marada spunea...

Ai imaginatie si talent...pune-le la lucru!

iulia spunea...

Multumesc mult. Monica, poti alege linistita, sau daca ai idei, imi spui si vedem ce iese, cand am timp. Am fost acasa o saptamana si m-am reapucat de desenat, in liceu desenam mult. Voi mai face poze si le pun pe blog.

Emme spunea...

Poti face o lucrare "Cum trebuie sa mergi imbracata la liceu"? ;)) o tinuta adegvata.

iulia spunea...

Multumesc pentru idee. Maine nu, ca voi fi pe drum, dar in weekend fac eu ceva :D