- luni, 30 mai 2011

Water for elephants

Motivul pentru care nu am mai scris demult despre filme este ca nu am mai vazut de ceva vreme un film.
Am avut norocul sa dau de ''Water for elephants'', un film care ne-a placut foarte mult.
Inspirat din romanul omonim al autoarei Sara Gruen,"Water for Elephants" il are in centrul actiunii pe Jacob Jankowski, un batran institutionalizat trecut de 90 de ani, care rememoreaza experiente din tineretea petrecuta in compania unei trupei de circ. O poveste dramatica despre cata suferinta incape in viata unui om, despre cat de putin valoreaza orice viata pentru cineva obsedat sa faca multi bani, despre curaj, rabdare, bucurii si despre faptul ca pana la urma imbatranim si nu ne raman decat amintirile, unele mai vii decat noi insine.
http://www.dappledgrey.com/wp-content/uploads/2010/01/Water-for-Elephants-Reese2.jpg
Reese Witherspoon este o prezenta agreabila in filmele in care apare in ultima vreme. Va recomand ''Water for elephants''. Vizionare placuta!

3 comentarii:

Monica spunea...

suna bine
ms de recomandare:)

veres florian spunea...

ms.!

Lillee spunea...

Imi place Reese, cred ca-l voi lua si eu. Multumesc pentru recomandare. :)